Knoop rijbroek Montar

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

soloro

Knoop rijbroek Montar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-19 19:16

Ik heb 2 weken geleden een broek gekocht van Montar (https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041) en 1 van de knopen ligt eraf.

Weet iemand toevallig hoe je die er weer op krijgt? Ik denk ik vraag het eerst even zo, de epplejeck is namelijk niet om de hoek :')

Hierbij de foto, de bovenste knoop zit zoals hij hoort. De onderste knoop heb ik er naast gelegd waarbij je de achterkant ervan kan zien.

Afbeelding

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 19:24

Ik denk dat je beter even langs de schoenmaker of een naaiatelier kunt gaan. Daar kunnen ze vast wel een nieuwe voor je op zetten.
Je kunt ook contact opnemen met de EJ en vragen of ze je een knoop toesturen, maar dan moet hij er alsnog opgezet natuurlijk.

Alles wat je aandacht geeft groeit..

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-19 19:32

Chapeau2002 schreef:
Ik denk dat je beter even langs de schoenmaker of een naaiatelier kunt gaan. Daar kunnen ze vast wel een nieuwe voor je op zetten.
Je kunt ook contact opnemen met de EJ en vragen of ze je een knoop toesturen, maar dan moet hij er alsnog opgezet natuurlijk.

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik dacht misschien is het wel heel simpel en weet iemand het :P Maar dan ga ik morgen even langs een schoenmaker ;)

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie