LizMD schreef:Bij Petrie is in jouw schoenmaat de kleinste kuit 36, dus dat gaat hem niet worden dan. DeNiro heeft ze wel zo smal, goedkoopste model zit rond de €260. Je zou ook eens kunnen gaan passen bij Divoza. Zij hebben ook laarzen van hun eigen merk. Wie weet vallen die smal.
Ik heb ouders met een druk leven en een hekel aan paarden algemeen. Als ik naar de divoza ga moet ik dan ook direct kopen en de gok dat daar goede maat+goede prijs bij zit ga ik pas nemen als alle andere opties uitgesloten zijn. Kan je DeNiro ook in ruitersportzaken krijgen? Heb ze nog nooit in het echt gezien namelijk.
Princesj schreef:Ik heb wel hagelnieuwe BR laarzen staan, schoenmaat 41, kuitmaat 36 en hoogte 50. Ik weet niet of dit veel te wijd voor je zal zijn?
Word te wijd jammergenoeg.
Ik heb boktmarkt afgestruind en heb Lipica laarzen zien staan maar de kuitmaat is 1 cm te klein. Wel goede prijs en verder goede maat. Iemand ervaring met dit merk? Ik heb er zelf nog niet veel goed over gehoord 
mvdbijl schreef:Dan zou je toch an jophurs met chaps moeten denken, ik heb die van ariat, zitten heel fijn.
Wellicht heb je een paar mooie jophurs, heb je enkel de chaps nodig.
Laarzen zijn er indd icm die voetmaat niet, dat is maatwerk.
Ik heb die maat toevallig ook hihi, heb wel paar nieuwe deniro's staan maar die vinden je ouders dan ook te duur.
Zou even uitkijken naar paar tweedehands en zelf goed mee sparen.
Ik heb een gekke tik dat mijn enkels “omknakken” en half dubbelvouwen als ik rijd, laarzen houden dit tegen maar chaps geven te weinig steun. Dit doet ook echt ongeloofelijk zeer