Hengsten alleen?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 07:46

Hengsten alleen is voor mij een no go en dan zal ik eerst alles geprobeerrd hebben om hem samen met iemand anders te zetten voor ik het opgeef.

Heb dan ook het geluk dat de kudde die ik verzorg (waar mijn ruin in staat) bestaat uit een hengst, mijn ruin, twee merries en een 3 maand oud veulen. Dat gaat prima. Natuurlijk word er af en toe wel even gerend/gespeeld, maar ze staan 24/7 buiten te knuffelen, grazen en slapen. Mijn ruin heb ik al eens over de hengst zien waken terwijl hij lag te slapen.
Dit zijn Shetlanders, maar een hengst blijft een hengst. Nu mijn pony aan het puberen is word hij ook echt opgevoed door de hengst. De hengst is daar heel eerlijk in en zet hem alleen op zijn plek als het nodig is, daarna is er weer rust en word er verder gegraast.
En een ruin dekken? Deze hengst dekt alleen de merries. Heb hem nog nooit mijn ruin zien dekken :) .

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♄

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie