[INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

luffwinny

Re: [CENTRAAL] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 12:36

Mijn paard van 1.64 heeft dekenmaat 195/198, paard is ook smal en luxe, nu meer spieren maar in het begin had ze ook gewoon 198, 185 word echt te kort denk ik. Afbeelding
Afbeelding

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 17:53

Sarah_Elise schreef:
Ik overweeg de sunshower aan te schaffen voor dagen zoals morgen, overdag net wat te warm voor een 0 grams deken denk ik en s nachts wel aardig fris. Mijn paard is jachtmodel geschoren. Goed plan denken jullie? Ik lees voortdurend mee en ik zie anderen ook met de sunshower, lijkt me wel een handige deken voor er tussenin zeg maar.

Ik heb de sunshower nu twee maanden, geen spijt van, ideaal met dit weer voor overdag. Inderdaad een gewoone regendeken is net te warm, helemaal als de zon doorkomt, of snachts als het langer warm is, zoals van de week.

luffwinny

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 17:49

Je kunt er ook even een zweetdeken onder doen, paard voelt niks van de vochtige deken en hij is dan zo droog met een uurtje.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 17:50

lein82 schreef:
Nee, hij is niet gewassen. Nadeel is dat ik hem in september gekocht heb (en zo'n 200 km verderop) en ik denk zelfs dat ik geen bonnetje meer heb :x :=

Ik vroeg me alleen af of er anderen zijn met hetzelfde probleem of dat ik dus inderdaad een slecht exemplaar heb.

Zou het nog helpen als ik hem inspuit met zo'n busje waterdicht spray van de bucas?

De sunshower is niet geschikt voor veel regen, een paar druppels of klein buitje is geen probleem. Ik heb de deken ook en dit werd mij gezegd door de ruitersportzaak. Bij mijn vriendin lekte die ook door met vele regen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie