zebra strepen op paard schilderen

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 11:59

Hoe gaaf! Ik wil het ook wel proberen. Mijn paard heeft heel veel last van de dazen, haha. Meel met water? Hmmm misschien dat ik het vrijdag probeer als het niet regent.

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:19

Roosje_socks schreef:
Kan je het ook bewaren dat je het bijv. Maakt, gebruikt , in een afgesloten potje stopt en na bijv. Een week weer gebruiken?

Dat is eigenlijk wel een hele goede vraag. Ik wil het zo graag vrijdag proberen! Wilde dat t vrijdag was, hihi!!!

19marjo90

Re: zebra strepen op paard schilderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:05

Wat een leuke zebra┬┤s allemaal!! Ik wilde vanmorgen die van mij in een zebra veranderen, maar we kregen een stortbui over ons heen... Volgende keer dan maar.
Smeert het trouwens makkelijker op een paard dat een beetje nat is of helemaal droog?

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 11:16

Ik heb bij de hema een pot stoepkrijt gehaald. Stoepkrijt in water gedoopt en tekenen maar!
Zie hier het resultaat.
Afbeelding
Het bleef niet super zitten. Op zn billen wel, maar op zijn hals kwamen de teugels erlangs en ging het er helaas weer af. Ik had wel het idee dat hij minder last van de dazen had dan zijn vriendinnetje:)

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 07:57

Zo, hier toch ook maar weer begonnen met stoepkrijt... Nadeel: het duurt erg lang en blijft niet geweldig zitten (heeft er n dag op gezeten). Ik denk dat ik ook veestiften ga proberen. Ik ben nu per keer ongeveer 1,5 stoepkrijt erop aan t doen...

Afbeelding

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:14

Ik doop m iedere keer als ik n streep heb gezet weer in het water. Ben een half uur bezig ongeveer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie