Nika horseproducts dekens

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nika Horseproducts dekens zijn

Goed
270 (83%)
Slecht
53 (16%)

Totaal aantal stemmen: 323

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:11

Even een vraagje, ik heb gister mijn nika deken binnen gekregen en nu is hij dus aan de voorkant echt heel smal , hij past niet eens dicht.. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ook lijkt hij juist veel kleiner te vallen terwijl ik van iedereen hoor dat ze groot vallen.. misschien toch maar een maatje 215 bestellen?

❥ Esprit
❥ Belle

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:54

Koper schreef:
xsensibel schreef:
Even een vraagje, ik heb gister mijn nika deken binnen gekregen en nu is hij dus aan de voorkant echt heel smal , hij past niet eens dicht.. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ook lijkt hij juist veel kleiner te vallen terwijl ik van iedereen hoor dat ze groot vallen.. misschien toch maar een maatje 215 bestellen?

Ze vallen bij mij helemaal niet groot. Eerder normaal. Voor mijn pony kan de voorkant gewoon dicht. Zelfs bij mijn ruin kan de voorkant redelijk normaal dicht (wat bij hem echt heel wat is), ik kon bij zijn deken kiezen uit ruime hals of slanke hals.

hmm ik kon daar niet uit kiezen, misschien omdat ik er een met een hals had. Ik heb een Pagony en Amigo deken die haar prima passen maar mijn QHP en deze gaan niet dicht en als ze dicht zitten krijgt ze geen lucht meer :Y)

❥ Esprit
❥ Belle

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie