Moderators: Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne, Apple
Veulen84 schreef:Joman schreef:Wat hebben de meesten hier nu voor deken opliggen? Ik heb 0 grams opliggen en m'n paard zit dun in z'n vacht. Hij verhaard echter wel en ik wil absoluut niet hebben dat hij in z'n haren schiet. Scheren is geen optie!
Ik heb er hier 1 naakt staan. Heeft nog gewoon een strak zomervachtje.
De andere is in d'r wintervacht geschoten en staat nu onder 100 gram.
MarliesR schreef:Ik heb vandaag de Rambo original binnen gekregen die ik over kon nemen van een bokker. Ben er echt heel erg blij mee! Had eigelijk de Rambo Duo willen kopen (die nieuwe kleur is mooooi). Maar kon deze tweedehands overnemen in de juiste maat en hij is echt nog super netjes!
Zal wel niet lang duren overigens, één van zijn grootste hobby's schijnt een zo dik mogelijke homogene laag blubber op zijn dekens te smeren![]()
![]()
[ [url=m/MRBVxL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buxy schreef:Hallo willen jullie met me meedenken?
Ik zoek nieuwe tegendelen (ongevoerd of bijv. 50 gr0)
Het belangrijkste is dat ze 100% water dicht zijn. Iemand ideeën qua merk/model?
JenniferU schreef:Buxy schreef:Hallo willen jullie met me meedenken?
Ik zoek nieuwe tegendelen (ongevoerd of bijv. 50 gr0)
Het belangrijkste is dat ze 100% water dicht zijn. Iemand ideeën qua merk/model?
Bucas irish light(50gr) ,bucas freedom light(0gr),bucas select (0gr)
Wie gebruikt er de smartex hals? Zit daar ook fleece in? En hoe blijven de manen daar onder? Heb wel een irish hals maar is andere kleur.
Kendra schreef:Waar is iedereen bang voor? Het enige dat je kan overkomen is dat je paard wat dikker in het haar komt.
Verder is er geen enkele reden om nu al met dekens te beginnen, paarden krijgen het echt niet koud!
emmaudb schreef:PanamaD schreef:Heeft de irish 150 gram dan?? Dacht enkel 50 en 300?
Ja, alleen kun je hem niet overal kopen. O.a. De paardendrogist heeft de 150g maar die hebben ook de irish in het rood. Die zie je ook niet vaak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers