Vliegendekens koudbloeden

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 00:01

Ik ga even volgen, mijn fjorden propje heeft nu nog een hele fijne kavalkade deken op maar die is nu na 4 jaar toch echt op zn eind(de gaten vallen er spontaan in) en ik kan hem nergens meer vinden.... Die van mij staat nu onder een schrik niet maatje 205 :')

Dus opzoek naar een ander waar zn speknek niet in geplet word. Amigo geprobeerd, werd standje rollade, met de rambo sweet itch kwam hij meer in de buurt van een knakworst in een vacum verpakking (als je het over kleine halsjes hebt dan heb je het over deze)
De bucas ligt gewoon ruk :P daarbij voelde hij ook echt niet stevig aan voor dat geld.

QHP gaat aan de wandel, die ligt constant scheef en ook daar niet veel ruimte

De blauwe EJ die hier staat vind ik overigens alles behalve ruim op de hals... Die valt dus gelijk al af -O-

Ik ben wel benieuwd naar de decathlon deken, zeker voor het geld mits ruim op de hals een goede kandidaat

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:30

Afbeelding

Zo zit de rambo sweet itch bij mijn fjord. Let wel de hals zit hier op zijn aller ruimste! Dus vandaar dat die voor mij wel echt afvalt ;)

Maar vergis je niet in een fjorden nek met opstaande manen, dan komt er gewoon nog 10cm bij

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie