Vraagje: hoe vallen de vliegendekens van Bucas qua maat? Ik heb altijd 6.3/191 van Amigo maar sinds deze winter trekken deze wat naar links. Wil graag Bucas proberen maar twijfel over de maat, 185 of 195? Wil ik het zeker weten moet ik gewoon passen natuurlijk maar advies vragen kan nooit kwaad
Dat is volgens mij omdat dat gangbare maten zijn. Even bij hypostore kijken. Bucas maten veranderen niet maar denk dat ze sommige tussenmaten niet verkopen bij divoza.
Hier gewoon bloot. Ze wilt ook zelf niet meer onder een deken. Vandeweek kwam de osteo, dus ze moest droog zij.. Dus voor de zekerheid even dr deken op, maar was ze het niet mee eens .
mijn haf staat onder 200 grams, overdag stond ze onder regendeken maar ze voelde net koud, het regent en waait hier flink, ze staat 24/7 buiten en mijn 100 grams is eigenlijk te versleten dus daar moet een nieuwe voor komen volgend winter.
Hier ook aantal dagen 0 gram. Vanmorgen 300 gram toen ze t land op ging. Enorm koude en harde wind! Open veld. Net op stal gezet met een 100g staldekentje. Morgen maar weer aankijken wat ik dan doe.
Ik heb 50 grams opgedaan met hals, vond de wind ook vies koud, maar bij wat doen warmde ikzelf ook snel op, dus 100 grams net wat te fanatiek. Mijn nieuwe tweedehandse 0grams lijkt helaas niet helemaal goed waterdicht, dus die moet even drogen en dan de maar een lading spray erover..
Ik heb ze hier weer gewisseld van 100 naar de ongevoerde lichte amigo dekentjes, vond het windje nog net te fris om ze ineens weer helemaal af te laten
Ik ben vergeten fotos te maken van de norton vliegendeken, maar absoluut lage sluiting! Ze kan gewoon met dr hoofd op de grond. Ben benieuwd als ze hem straks langer op heeft hoe hij dan blijft liggen, maar bij t passen positief