Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola
Horseloverl schreef:Heeft iemand goede opties voor zelf een deken repareren? Mn paard is tegen het hek op gelopen en er zit een scheur in haar deken van ongeveer 30-40 cm. Super sund. De scheur is helemaal recht
IwanLuver schreef:Waar laten jullie je dekens wassen en waterdicht maken? Ik heb ze vorig jaar laten wassen bij de Welkoop, maar dat is mij niet goed bevallen. Ik kreeg één deken lek terug
Gaat om een waterdichte Amigo en een waterdichte Rhino deken.
snorkel1986 schreef:Laat ze al een paar jaar alleen wassen bij de welkoop en nooit last. Hoog uit na jaar of 5.. ( Nika deken) mijn wheaterbeta gaat jaar 6 of 7 in en was afgelopen winter nog prima dicht.. lees wel alleen wassen..niet waterdichtmaken oid
Yvank_ schreef:Hier vandaag de nieuwe vliegen/eczeemdeken lijn van Bucas binnen gekregen! Ze hebben 2 nieuwe. Deze voor paarden met zomereczeem en dezelfde maar dan helemaal van gaasstof.
Lijkt een perfecte deken! Mooie lange buikflap en hals tot over de over. De manen en staart hebben eczeemstof en de de rest heel luchtige stevige gaasstof. Ze vallen ook heel anders dan de normale vliegendekens van bucas. Veel meer ruimte op de borst nog. Het is een heel andere pasvorm zo.
[ [url=m/B4Cpbv.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://hypostore.nl/bucas-sweet-itch-l ... deken.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers