Dressuur aan de lange teugel

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caaatje

Re: Dressuur aan de lange teugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 16:00

Kan iemand mij even helpen? Ik zou graag de concrete hulpen voor de zijgangen willen weten want ik ben al een tijdje aan het lange lijnen met mijn liefste shetlander maar ik zou het graag een beetje uitbreiden, hoe moet ik hem schouderbuitenwaarts etc leren, hoe begin je daarmee. Ik zou het liefste les willen maar ik woon stukje over de grens in Belgiƫ en niemand doet dat hier.

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 20:50

Ik zou ook graag een les in lange teugelen krijgen maar ik woon in Belgisch Limburg, Hechtel. Iemand die in omstreken een goed adres weet?

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:20

Zeg Eline, zou dat niet kei leuk zijn om daar zo youtube filmpjes van te maken? Echt een gat in de markt :D ik ben altijd zo benieuwd als ik lees wat je allemaal doet hoe dat er nu uit ziet en wat je voorbereiding is etc

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 20:49

Ja nee vloggen moet nu ook weer niet direct :p maar een beetje zoals Bastiaan de Recht zijn filmpjes maar dan iets meer dat we de evolutie kunnen meevolgen, hoe je dingen hebt aangeleerd, hoe je dat traint etc. Hoe je naar iets als de piaffe werkt zou ik bv ontzettend interessant vinden met een shetlander aan de lange teugel :)

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:44

Sunshinedaan schreef:
Ik heb laatst van Dressuurnatuurlijk.nl die online cursus gekocht.
Erg interessant moet ik zeggen, ondanks dat er niemand 'live' naar je staat te kijken..
Alle oefeningen worden uitgebreid en rustig uitgelegd.

Het gaat vast niet boven echt les, maar ik vind het fijn om als basis te gebruiken :)

Tot travers is dat maar he? Ik vind het precies best veel geld

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:13

Eliine schreef:
Ik heb de dvd weer eens uit het stof getrokken net en ik word meteen weer blij haha. Piet zn uitleg en enthousiasme werkt zo aanstekelijk. Moet echt dit jaar weer eens naar een clinic

Wat Bastiaan de Recht betreft heb je gelijk hoor! Zeker de hogere oefeningen doet ie alsof het niks is. Terwijl daar natuurlijk maanden training in zitten. Maar de basis legt ie wel vrij goed uit herinner ik me

Kan je de bestanden van.die dvd niet doorsturen? Aangezien deze niet meer verkrijgbaar is?

En Bent Branderup heeft ook een hoofdstuk aan de lange teugel in zijn online academy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie