Meer mensen die met hun paard aan de hand werken?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ingridxxs

Re: Meer mensen die met hun paard aan de hand werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:42

Ik meld mij ook! Leuk om mee te lezen. Ik train veel aan de hand, rij klassiek. Krijg hier ook goede hulp bij.

Afbeelding

mijn knappe fjord Fons!
just play, and work together as a team

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 23:17

Skippy01 schreef:
@ingridxxs wat een leuke fjord heb je! Heb even in je profiel gespiekt, netjes gereden ook! :)

Ik ben wat jongere garde aan het stimuleren werken aan de hand op te pakken :D Had al twee lesklanten (zusjes) van 16 en 13 die met hun arabier aan de hand werken. En inmiddels een vriendinnetje van beide dames met een piepjonge haflinger ook! Beestje is 3,5 en heeft niet meer geleerd dan 'longeren is rondslingeren aan de lijn', dus het is écht heel basic werk nog (op eigen benen lopen, niet plakken en niet racen als je het spannend vindt), maar de jongedame was zó enthousiast dat ik spontaan een knuffel kreeg na de les! Blij dat de jonge garde ook geïnspireerd raakt! :D

Dankjewel!! Ik ben zelf ook van de 'jonge garde'. Ik ben 22. Ik heb mijn instructeurs diploma en ik geef nu ook les waar ik gestald sta (paddock Paradise). Ik heb mijn diploma met bloed zweet en tranen gehaald, niet vanwege de theorie maar de irritaties tijdens het rijden en het rijexamen.. Zo tegen mijn gedachtegang in, maarja ik wilde mijn papiertje.

mijn knappe fjord Fons!

ingridxxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 20:23

Skippy01 schreef:
ingridxxs schreef:
Dankjewel!! Ik ben zelf ook van de 'jonge garde'. Ik ben 22. Ik heb mijn instructeurs diploma en ik geef nu ook les waar ik gestald sta (paddock Paradise). Ik heb mijn diploma met bloed zweet en tranen gehaald, niet vanwege de theorie maar de irritaties tijdens het rijden en het rijexamen.. Zo tegen mijn gedachtegang in, maarja ik wilde mijn papiertje.

Herkenbaar! Toen ik mijn instructeursdiploma haalde 13 jaar geleden, moest dan van de baas bij de knhs. Prima... Als ik nu terugkijk... zou ik nóóit meer zo willen trainen ;) De theorie klopt best, maar hoe de uitvoering geïnterpreteerd wordt... {:)-:(

Er zijn inmiddels ook instructeursopleidingen die beter aansluiten bij het klassieke werk, en die werken aan de hand meenemen. Ook die moeten bij je passen natuurlijk, maar het is lang zo eenzijdig niet meer, het opleidingsaanbod :)

Ja.. Ik woon in Drenthe. Wilde heel graag bij emiel voest, maar daar moest je minimaal 2 jaar en 4000 euro verder. Nu heb ik hem in 1 jaar gehaald voor ongeveer 1000. Ik kon het dus gewoon niet betalen bij Emiel, maargoed de kennis is er nu ook gelukkig haha!!

mijn knappe fjord Fons!

ingridxxs

Re: Meer mensen die met hun paard aan de hand werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:55

Ik wil vanaf nu wat meer berichten volgen, elke keer is het te veel om te lezen haha. Met Fons gaat het super. Afbeelding

mijn knappe fjord Fons!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie