Het grote grondwerk (volg/vragen) topic!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 09:26

Wat voor aansluiting gebruiken jullie om een (longeer) touw aan een kaptoom te bevestigen?

Ik had er eerder niet over nagedacht, maar bij mn verzorgshettie komt de normale klip tot over zn neus en dat ziet er niet prettig uit.. Of stel ik me aan en moet hij er gewoon aan wennen?

Sintara

Re: Het grote grondwerk (volg/vragen) topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:17

Knappe Joy <3

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:28

Mijn vp is juist echt introvert. Als ik hem direct iets wil leren, zoals een beginnetje van een buiging (hoofd tussen zn benen en een gebogen beentje is het nu) lijkt het alsof hij helemaal niet mee doet. Als je hard pusht doet hij een soort halfslachtige poging en verder kijkt hij alleen maar moeilijk.. Net zoals hij heel moeilijk kan kijken langs de kant als ik iets met zijn vriend doe. Maar probeer ik het een week later nog eens, dan kan hij het opeens en is hij helemaal trots.
En als ik met de shet net uitgebreid iets heb gedaan (waar hij naar heeft zit loeren) dan kan hij het daarna ook, meestal in 1x. Hij wilt het eerst begrijpen en dan pas proberen blijkbaar :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 17:02

Ik vraag het de eerste keren vanaf de zijkant, vraag een klein beetje stelling naar me toe met het touw en duw m gewoon opzij met mijn hand, op de plek waar ik dat met mn been zou doen als ik in het zadel zit.
Later maak ik dan het duwen steeds zachter, vraag niet echt stelling meer en jij zou het dan over kunnen zetten op de zweephulp.

Ik weet niet of dit DE manier is hoor maar zo doe ik het :o.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie