Intrinzen - werkt iemand hier al mee?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Captain

Re: Intrinzen - werkt iemand hier al mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 06:45

Ik volg ze al een hele tijd op instagram maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ben het met dingen eens maar vind sommige dingen ook echt veel te zweverig. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 07:43

Ze vinden dat je niet met een zweep moet werken want dan kun je je paard dwingen dingen te doen. Ik zie de zweep als verlenging van mijn arm.
Ik ben inmiddels gestopt met de tekst bij de foto's te lezen maar het idee van heel erg focussen op het geestelijke aspect van paarden ging me soms een beetje te ver. Ik weet helemaal niet of het geestelijk vermogen van paarden zo ver gaat als wat zij schetsen...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:45

dems75 schreef:
Goed dat je dat benoemt AvBreukelen, ik zag het indd ook. Ze gaan volgens mij inderdaad heel erg uit van het feit dat elke poging goed is. Ik vind dit zelf nog heel lastig...bijv. bij het vragen van de "crunches" (of core stabilizers), wil mijn paard nog wel eens een voetje geven ...lastig om dan evengoed de click te geven...ook al was dat niet wat ik vroeg. Soms negeer ik dat dus ook gewoon en wacht ik geduldig tot hij ook maar een poging doet het gevraagde te doen....snapjemnog?

Dat is ook niet meer dan normaal. Als ik mijn paard overal voor zou belonen zou hij alleen nog maar gaan flemen en jambette doen ipv andere oefeningen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie