Intrinzen - werkt iemand hier al mee?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:04

Leuk dit topic, vorige maand nog op intrinzen gezocht en nu komt er een topic voorbij. +:)+

Of het nu een oude wijn in nieuw pak is of niet, de hele methode spreekt mij erg aan en ben ook erg benieuwd naar het vervolg.
Ik heb een introverte Friese merrie, typetje mega binnenvetter.
De ene dag is een brokje of appelstukje interessant en wil ze daar wel iets voor doen, de volgende dag hoeft ze het niet, prima, slaan we een dag over.
Mijn doel is om op dagen dat we niet rijden haar aan de hand lichamelijk & mentaler sterker te kunnen maken, en welk naamkaartje er aan hangt maakt mij niet uit.

Die Draumer, wow, heerlijk dier om te zien <3

De crunch ziet er zo simpel uit.. maar mijn paard beland in een soort bokkenstand, zonder lift of iets, meer soort zitten. :+
Achterwaarts vindt ze ook lastig, voorbenen gaan heel braaf, achterbenen sleept/duwt ze daarmee naar achteren. Totaal geen bewustzijn over haar eigen achterbenen lijkt wel. Dit is al jaren zo dus neem ik altijd mee in de training en er zit verbetering in t.o.v. hoe we ooit begonnen. Hier zit dus een lichamelijke uitdaging, maar juist daarom wil ik haar mentaal ook uitdagen hier zelf de grens in op te zoeken om het zo te versterken.

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 09:06

Wie heeft er het eerdere Proprius project gevolgd? Is het echt de moeite?
Mijn paard is na 5 clicks/koekjes/appelstukjes echt niet meer geïnteresseerd, dus twijfel :+

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 08:55

Super leuk als je ze zo samen kunt trainen!
Of een koekje interessant is, is echt per moment zo wisselend. Gister stond ik haar lekker in het zonnetje te poetsen, heerlijk, je denkt toch niet dat ze dan een koekje hoeft {:}
Na de buitenrit wilde ze er wel 1 aannemen. Eentje. Niet meer..
Maar ik ga het eens proberen, met hele korte sessies.

Heb mij wel ingeschreven, wie weet vind ik nog een ander slachtoffer om mee te oefenen, begint 22 feb dus heel benieuwd!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 09:49

Als je in 1x betaalt is het €200 en als je met een groepje aanmeld krijg je korting,
Dacht ook even slik, maar als je bedenkt hoeveel informatie je krijgt (meer dan 16 uur video, ebooks, online platvorm om informatie uit te wisselen, feedback te krijgen enz) die altijd beschikbaar blijft, dacht ik ja.. nu gewoon doen :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie