Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
denice schreef:Wij gaan ook minstens 2x per dag, maar het is hier 600m vandaan dus dat is echt enorm luxe.
Ik werk parttime en neem mn kind gewoon mee en op mijn vrije dagen rommelen we er uren als we daar zin in hebben.
Koper schreef:_ENGEL_ schreef:Koper ben je al helemaal gesetteld in je nieuwe wei?
Nee, een maand geleden zijn ze overleden. Uiteindelijk hebben ze er maar 12 dagen gestaan. Het is zo snel gegaan allemaalZal het topic zo wel even ontstippen.
Veel plezier allemaal met jullie paarden en mooie stekjes
Duhelo schreef:voor mij werkt het wel om eerst te rijden en dan de klusjes te doen (die moeten nl gedaan worden).
Maar heel eerlijk? ik rij vaker niet dan wel. Vind ik op zich ook niet zo erg, ik geniet van tussen de paarden te zijn, en als ik in de winter mss drie maal een buitenritje doe is dat ook prima. In de weideperiode heb ik minder kluswerk, en stap ik vaker op. Dat is ook prima.Ik heb wel paarden die na 3 maand "opstappen en wegrijden" type zijn, dat scheelt wel.
ikkeniet schreef:Ik heb in de plastic waterbak voor Oreo en Roos buiten sinds dit jaar algengroei zitten.
Bak wordt om de dag leeg gemaakt en zoveel mogelijk schoongemaakt.
En dan gevuld met leidingwater.
Staat overdag in de schaduw en einde middag komt de zon erop.
Iemand een idee hoe ik de algen weg krijg?
Mijn boer zegt een stuk of 5 goudvissen erin, of elke week schoonmaken met chloor.
Andere jaren haalde ik water uit de sloot, via een zonnepaneel, wat de hele dag door blijft vullen,
dus overstroomde het altijd het teveel aan water via de rand er weer uit.
Nadeel is wel, als het zonnetje minder fel schijnt, er ook minder of geen water in komt.
Wie o wie heeft een oplossing?
Gebruikers op dit forum: _Lucifertje, Capriootje, dieseltje09, Googlebot, Hollyleaves, Isapaardje, Kirstenx, meniekske, Ubermetrics, umptie en 17 bezoekers