Zo’n topic als deze helpt niet haha

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
Amalarab schreef:genieten koper!
woepsie, kun je mss navraag doen bij het kadaster ofzo?
in Friesland heb je eerder een hectare voor dat geld maar in de Randstad moet je meteen toeslaan denk ik![]()
je moet nog flink investeren om het helemaal geschikt te maken en mag dat allemaal?
wel een leuk project, als je het gaat doen: succes!
Koper schreef:Woepsie: maak het schuin. Water kiest de weg van de minste weerstand, en als er een hellingshoek in je track zit krijg je water aan de ene kant (bij voorbeeld de binnenbocht) en blijft het hogere gedeelte droog. Tenzij je een echt heel natte bodem hebt, veengrond ofzo. Dan wordt het een ingewikkelder verhaal.
Koper schreef:Maar hoe doen de mensen die maar 1x per dag gaan dat dan met de seizoensgebonden verzorging? Bij voorbeeld 's nachts dikkere dekens op in de winter, of 's zomers 's ochtends insmeren tegen de vliegen, dekens en kappen op en 's avonds er weer af? Als ik 's nachts de vliegenmaskers laat zitten heb ik garantie dat ze de volgende ochtend ergens als een knoedel in het stof liggen.
Koper schreef:Dat vind ik dan eigenlijk niet eigen beheer maar eerder diy
Mac schreef:Varekaj schreef:Voor vakantie huur ik gewoon iemand in die aan huis komt. Kost wel wat, maar mocht er wat misgaan is dat verzekeringswerk. En je blaast er geen vriendschappen mee op als het toch fout gaat.
Even onder mijn meeleessteen vandaan![]()
Hoe "huur" jij iemand? Is dat via een bureau of zo?
Jessol schreef:Deze winter ga ik op stal maar ik ben er toch steeds meer en meer over aan het nadenken om ze het jaar nadien toch in de winter daar te houden. Maar hoe maak ik het daar winterproof, voor de meest barre nachten kunnen ze wel in de schuur op stal, maar ik heb ze het liefst zoveel mogelijk buiten. Ideaal zou zijn dat ik het stukje, op de foto hieronder, een deel zou kunnen 'verharden', maar ik weet natururlijk niet of de eigenaren dat zouden zien zitten. Wat zou een niet al te permanente oplossing kunnen zijn om dit stuk begaanbaar te houden?
[ [url=m/0wfDLN.jpg]Afbeelding[/url] ]
marleen_usar schreef:Rubberen tegels zonder gat kan dat ook of blijft het water dan ook nog staan?
Gebruikers op dit forum: 0laura0, henshem, Isabelle98 en 40 bezoekers