Zorgen maken om wolf...

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

troi

Re: Zorgen maken om wolf...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 08:23

Poe heftig! Ik zou de schuilstal afsluitbaar maken en ze in de nacht opsluiten. Zou geen oog meer dichtdoen denk ik als ze in zo’n regio open en bloot staan in de nacht!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 10:56

gohya schreef:
Ook al zouden wolven afgeschoten mogen worden,wil niet zeggen dat je dan geen wolven meer hebt.Je schiet ze niet allemaal af en daarbij ze blijven komen vanuit Duitsland. Dan zou je ze moeten uitroeien wil je er vanaf zijn en dát mag dus niet.
Ook moet de wolf eerst van de beschermde dieren lijst af,wil je ze mogen dood schieten.
Als ze blijven komen kan je schieten tot 2de kerstdag,je komt er niet vanaf.

Ach, ze komen niet met bosjes natuurlijk. Jaarlijks een wolf of 5 pakken is best haalbaar.

Kijk ik zeg niet dat ik daar voorstander van ben maar ik ben ook geen voorstander van die dieren in ons volle landje. Ik vrees vooral dat er geen perfecte oplossingen zijn. Of we passen ons aan (lijkt me onhaalbaar eigenlijk..) of we jagen de wolf weg. Andere smaken zijn er niet

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:22

Paardenfann4 schreef:
Ik weet niet waar jij woont maar dat gaat hier prima lukken hoor. Geen haan die er naar kraait als we hier een wolf afschieten en onder de grond stoppen.

DubbelDun schreef:
En die boeren gaan het echt niet van de toren roepen :D

Nou idd! Ik heb zo een flauw vermoeden dat dit op het platteland zichzelf prima oplost. Zo gaat het nu ook al met andere beschermde dieren die overlast bezorgen. Geen haan die erna kraait!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 07:39

Loretta schreef:
Kijk eens naar het buitenland. Dit is de waarheid over de wolf en dit staat ons op lange termijn te wachten.
https://youtu.be/nkXw9wi5sj8

.

Ze hebben het erover dat deze dame waarschijnlijk vlakbij het hol kwam. Elk dier jaagt een mogelijke vijand bij zijn jongen weg. Logisch dat wolven dat ook doen. Frappant idd dat daar in NL over gezwegen wordt..

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:03

DubbelDun schreef:
Het is wel apart...
Het Wolvenmeldpunt zegt dat het stuk bos waar ze zouden zitten zou zijn afgezet... dus wat doet deze meneer daar??
óf ze zitten niet (meer) in het afgezette stuk bos en de hele familie is aan de wandel (jacht).

Tis ook wel knap naïef van dat meldpunt om te denken dat die beesten braaf in hun afgezette stukje blijven

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:00

Hannanas schreef:
Ja precies!
Vind dit echt heel bijzonder, de pups zijn ook echt totaal niet onder de indruk. Geen enkele mimiek van op hun hoede.

Maar ja waarom zouden ze ook, mensen willen er vooral mee knuffelen immers..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie