Wat is een reële stallings prijs?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Popstra

Re: Wat is een reële stallings prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 15:13

Ik zou voor een stal met deze service zeker 400+/maand vragen ongeacht welke regio want het is gewoon een topservice!!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:09

Ik lees ook belachelijk lage prijzen.
Ongeacht in welke regio, uitrij mogelijkheden enz blijft de arbeid die vericht word hetzelfde

Popstra

Re: Wat is een reële stallings prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:33

Ik denk dat men het niet helemaal begrijpt. Uitrij mogelijkheden, regio?? Dat heeft niks met de arbeid die er verricht word te maken!! Ik denk dat men geen weet heeft wat die arbeid dagelijks überhaupt inhoud!?

Daar komt bij de keus aan een klant zelf is. Roepen dat de prijs belachelijk is slaat nergens op, je kan elders voor minder staan maar dan hoef je niet deze kwaliteiten te verwachten.

Ik heb zelf een privé stal, weet wat het inhoud aan arbeid en de boel netjes en schoon te houden plus dekens wisselen en bescherming om doen. Dat kost je een hele dag als je veel paarden moet wisselen.
Nogmaals je kan kiezen waar je wil staan en er zijn zat mensen die het wel graag zouden betalen.

Verder zou ik het niet te ingewikkeld maken TS
Gewoon een goede vaste prijs hanteren en geen doe het zelf. Dan houd je het beste overzicht en hoe je het zelf wil

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 13:23

Shenavallie schreef:
@ popstra en Laurievc: Een pensionstal met een paar paarden moet je echt als hobby hebben, niet om er zelf van te willen kunnen leven. De arbeid moet ook een hobby zijn, anders moet je een DIY-stal aanbieden.

I know, maar ik wil never nooit geen klanten.
Ik heb altijd een beetje het gevoel je niet MAG verdienen. Dat gevoel krijg ik hier ook bij vele reacties!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie