Wat is een reële stallings prijs?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sclimpre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:04

Ik denk dat de prijs nog sterk afhangt van volgende punten:
- hoe groot zijn de stallen
- concept van de stallen : echt afzonderlijk of vrij open en luchtig
- hoe groot zijn de weilanden
- weideseizoen ; van - tot
- algemeen uitzicht : basic of luxe, alles gewoon in orde of alles fris geschilderd, zadelkamer met allemaal identieke kasten of een mengelmoes van kasten die iedereen meebrengt, etc. de omgeving

Ik zou met een basisprijs werken en mensen laten kiezen of ze een bepaalde service wel of niet nemen.
Mensen voelen zich snel benadeeld als ze voor iets moeten betalen waar ze geen gebruik van maken.

Sclimpre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 08:49

Popstra schreef:
Ik denk dat men het niet helemaal begrijpt. Uitrij mogelijkheden, regio?? Dat heeft niks met de arbeid die er verricht word te maken!! Ik denk dat men geen weet heeft wat die arbeid dagelijks überhaupt inhoud!?

Wat die arbeid betreft heb je uiteraard gelijk. Maar de marktprijs ttz. wat de klant bereid is om te betalen hangt heel zeker wel af van de ligging. neem bv. 2 identieke hotels met identieke service. 1 ligt tussen een drukke baan en een huisvuilverbrandingsoven. Hotel nr 2 ligt aan het strand. Logisch toch dat hotel nr 2 hogere prijzen kan vragen?
Je kan je als stal natuurlijk specifiek richten op wedstrijdruiters die fanatiek willen trainen. Maar zelfs de meest fanatieke wedstrijdruiter vindt het wel eens prettig om in het bos uit te stappen. Of met een paard dat een rustperiode heeft een kalme buitenrit te maken.
Dus ik denk dat net als bij hotels en bij huizen ook bij stallen de ligging een flinke invloed heeft op de prijs.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie