Wat is een reële stallings prijs?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:23

Ik denk te weten om welke stal het gaat ;). In jouw geval zal ik zeker een basis maken inclusief hooi en krachtvoer. Je maakt het anders veel te moeilijk voor jezelf, en mensen willen altijd meer. Maak voor jezelf een lijstje met je vaste kosten, de kosten van je fourage, de btw, en baseer hier je stallingsprijs op. Hiernaast kun je pakketten aanbieden qua dekens wisselen, wandelen oid. Ik ben zelf ook heel duidelijk, medicijnen worden zonder problemen gegeven, supplementen geef je zelf. Ander krachtvoer alleen op medische indicatie, je wordt anders gek van het openen van de bakjes.
Ik heb overigens een vaste fourageleverancier. Alles wat hij kan leveren, kan ik meebestellen. Alles daarbuiten zelf halen. Als ik toevallig eens ergens ben wil ik echt wel wat meenemen, maar ik ga er niet speciaal om rijden.

Als je vragen hebt, app me maar. Inmiddels heb ik 10 jaar ervaring ;).

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:30

olijf schreef:
Utixo schreef:
Als je vragen hebt, app me maar. Inmiddels heb ik 10 jaar ervaring ;).

Zou dit echt bestaan in Regio Westland??
Of zoek ik gewoon niet goed -O-

Nee, ik bied niet die service. Maar ik weet om welke stal het hier gaat. Ik heb 10 jaar ervaring met pensionstalhoudster zijn, en ook met het te veel willen doen en aanbieden ;).

Dag lieve Irma!

Utixo

Re: Wat is een reële stallings prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 11:16

Een paard max 100,- per maand aan onderhoud? Echt niet. Helemaal niet als je het niet van eigen land kan halen.

Dag lieve Irma!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie