Wie heeft nog meer zijn paarden in eigen beheer?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lindsey_99

Re: Wie heeft nog meer zijn paarden in eigen beheer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 22:54

Ook een DIY-er hier. Twee stuks op een paddock paradise met inloopstal. Heerlijk, wat een verademing na alle gedoe en gezeur op pensionstallen. Ze staan een paar km van huis naast een bos. Heerlijk, werk valt mee (stal uitmesten duurt net zo lang als de track rondgaan) en superrelaxte paarden.

Over de IJssel

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:05

Jemawi schreef:
Leuk topic dit, ik zie het nu pas en meld me dus ook maar even!
....

Ondanks dat het zoveel werk is ben ik erg blij met mijn plek. Ik hoef niks met anderen te delen, beslis zelf wat ik wel en niet wil en of ik er nou twee of twintig paarden in zet, het maakt niemand wat uit en wanneer ik er ben ook niet. Heel veel vrijheid dus, maar wel tijd inleveren :o

En dat is zo heerlijk. Zo heb ik ze ook staan. Soms wat geregel als je weg wilt of op vakantie, maar voor de rest...zalig.

Over de IJssel

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 16:01

Een trailer is ook prima opslag. Ik gebruik de mijne meer voor hooi halen en opslaan (en uiteraard regelmatig woning-verhuizingen omdat een trailer dan echt wel makkelijk is en ze je wel weten te vinden... :P ) dan om het peerd in te vervoeren.

Over de IJssel

Lindsey_99

Re: Wie heeft nog meer zijn paarden in eigen beheer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 16:06

De witte bakken geven altijd algengroei. Zwart verven helpt, en gewoon af en toe schoonmaken. Zodra het water bijna op is flink schrobben met de bezem en vers water erin. Dan kan het weer even.

Over de IJssel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie