Endurance op een eiland! Hulp gevraagd

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:55

Reken op elke 5 aan 10 km een groompunt. Voor 20 km zou dat op 2 a 3 punten komen. Tussendoor misschien nog een drink gelegenheid. Start en finish op hetzelfde terrein, vaak een manege of pension stal of een eetgelegenheid met stallen oid. Er moeten wel stallen zijn. Voor nood en eventueel voor de combinaties die een dag van te voren willen afreizen naar het eiland. Een water punt waar genoeg ruimte en waterdruk is om snel jerrycan's te vullen voor de grooms. Een kantine/ (verwarmde) eet tent vinden vermoeide ruiters en grooms erg fijn.

mvdende

Re: Endurance op een eiland! Hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 21:35

Bedoel je dat er in eerste instantie alleen combinaties mee mogen doen die op het eiland wonen? Dan zou ik eerst eens rond vragen of daar wel interesse in is. Straks doe je alle moeite voor 5 combinaties. Ik weet niet of stallen daadwerkelijk verplicht zijn in Nederland. Ik dacht het wel. Dat is dan voor de medische noodsituaties.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 01:30

Ok. Wist niet dat er zoveel paarden op een niet heel groot eiland konden rondlopen. Helaas is mn pony verkocht en kan ik dus geen endurance meer rijden. Heb het 3 jaar met veel plezier gedaan.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:48

Het ligt aan de drukte van de weg. Maar voor 90% zijn er verkeersregelaars.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie