Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Popstra schreef:Nog even en je voelt je ook al schuldig omdat je kinderen wil....
Moet niet gekker worden.
Janneke2 schreef:, maar ik heb zelf een keer opgeschreven "dat de juiste formulering niet is 'ik heb geen kinderen', maar 'ik heb mij laten steriliseren'".
Janneke2 schreef:Ja hoor.
Dat ik mij meerdere keren groen en geel heb ge-ergerd aan mensen die vonden dat ze 1 ding deden voor het klimaat : "ze hadden geen kinderen".
Wauwie, zeg.... Alsof je daarmee genoeg zou doen.
Er zijn mensen die deze stelling bloedserieus nemen, zoals Katinka Simonse (aka Tinkebell), maar doorgaans zijn dit juist ook diegenen die nadrukkelijk hun best doen om het milieu te sparen.
verootjoo schreef:Nou ja, het feit dat India en Azië daar niet aan mee kunnen doen is ook best wel een beetje de schuld van het westen heAangezien wij daar zo’n beetje alles laten produceren voor zo goedkoop en onduurzaam mogelijk.
Dus het begint toch wel bij de westerse landen dan.
Sclimpre schreef:Dus als ergens op de wereld iemand iets fout doet is dat voor ons een excuus om het ook maar fout te doen?
Wacht maar tot onze kinderen dat trucje door hebben... Kamer niet opgeruimd? Ja maar in Australie er er één die... Huiswerk niet gemaakt? In Canada ...
ikke schreef:LadyMadonna schreef:
Dat vraag ik me ook af. Ons rioolwater gaat toch niet naar zee maar naar de waterzuivering
Nou, al eens daar bij jou in het buitengebied geweest?
Ja, die; ik weet het zeker want ik heb dat ding twee jaar geleden nog mee gerenoveerd......
Waarop loost die zuivering? En waar denk je dat jouw drinkwater vandaan komt?
Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, _Cathalijne, ALiuvv, AmyJamess, Angelaa2, AnoukS_, Appelmoose, Baredawn, Birgit__, brittms, Daisyyxx, daniella_, Danseresje, E4D, Elastiek, Emoe, ferike96, Fiesta14, Floor_x, Gompernikkel, heidy_wilco, irisssssje, Isab123, Janntjuh, Jara, JustJuul_, Knudd, Koekie73, Lagonda, Laura_1986, Marith_Ov, Melody91, miky, MissWeenie, Mo_86, Momo94, MyrtheJ, Natascha, NienkeV1994, nynke55, Oehlala, primera, RobinSputnik, RoosDeG, Silenna, Simmerr, snoef, Stal_Fiore, SuperSuup, sureido, Suzanne_k, Telpeva, Thioro, Touchem, Varekaj, vilheide, VogeltjeM, VuurVleugels en 39 bezoekers