Flitspaal die gsm-gebruik kan detecteren

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

meisje2000

Re: Flitspaal die gsm-gebruik kan detecteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 06:02

Van mij mogen ze. Ik vind het levensgevaarlijk met die telefoons achter het stuur. Heb het al eens meegemaakt met een man in de auto en een trailer met 2 paarden erin. Ik reed en had mijn man en kinderen in de auto. Ik reed op een voorangsweg en deze man kwam uit het dorp en had moeten wachten. Maar meneer was zo druk met zijn telefoon dat hij met trailer en al overstak zonder op of om te kijken. Hierdoor moest ik dus met een snelheid van 80 km vol in de ankers. Scheelde een 10 cm andera hadden vol in de trailer geklapt. En dan begint die vent me uit te schelden want IK keek niet uit volgens hem. Gelijk oohangen die flitsers. Ben het er helemaal mee eens

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

meisje2000

Re: Flitspaal die gsm-gebruik kan detecteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:32

Het is echt wel duidelijk te zien op een foto. Ik heb jaren geleden een boete thuisgestuurd gekregen vanuit Duits land ook met foto. Die was zo duidelijk dat ik.zelfs mijn zoontje.op de achterbank kon zien zitten. Je zag mijn handen duidelijk. Op het stuur en zelfs mijn trouring kon ik herkennen. Dus die foto's.maken echt wel.duidelijk wat je in je handen hebt en of je je gordel om hebt

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie