Baudet stelt abortus, werkende vrouwen en meer ter discussie

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:21

En zulke praat is ook niet alleen heel erg kwetsend voor vrouwen... maar ook voor mannen die moeten dus wel STERK zijn en carriere willen en geld verdienen en dergelijke... dat is ook een keurslijf.

"Men kan in de africhting van het paard en de opleiding van de ruiter pas een volgende stap zetten als de vorige stap is afgesloten" Ernest van Loon

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:29

Hij is prototype sterke reddende man, Karuna, die we in films en tv hebben voorgeschoteld gekregen. Net als vrouwen we altijd onbewust in de Westerse samenleving geleerd hebben dat een ECHTE vrouw, slank, mooi, bescheiden en goede moeder is ...

Ik zou iedereen aanraden eens wat van Brene Brown te lezen ... ben nu bezig in De kracht van kwetsbaarheid en echt zoveel sociale problematiek zie je terug in wat zij in haar onderzoek over kwetsbaarheid en schaamte heeft onderzocht.

"Men kan in de africhting van het paard en de opleiding van de ruiter pas een volgende stap zetten als de vorige stap is afgesloten" Ernest van Loon

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:36

karuna schreef:
Baudet een sterke reddende man _O- raap me op. Ik denk als je hem dropt in de bush bush hij jankend ten onder gaat, een sterke reddende man is voor mij iemand die mijn leven fysiek kan redden ten tijde van grote sjit. Kan jagen vuur maken en beschermen.

Maar ook iemand die SAMEN kan werken in overleg en harmonie :j

Dat denk ik persoonlijk ook.... maar zo presenteert hij zich niet... en voor harmonie en overleg moet je je beide kwetsbaar zijn en in zijn wereldbeeld past kwetsbaarheid en man zijn niet in hetzelfde hokje vermoed ik zo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie