Ok

Voor mij gaat hij nu definitief ver over de grens van mijn normen en waarden. Maar zijn manier van het neerzetten zou voor veel mensen best logisch klinken vrees ik

Wat wil hij, terug naar aanrecht, geen kiesrecht en kinderen baren?
Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
bigone schreef:Dat Baudet goed ligt bij veel vrouwen snap ik wel , het is geen lillekerd zei mijn heel oude buurvrouw vorige week. Mensje is 95 maar ze zei ook dat wanneer het haar zoon was hij de mond maar eens met zeep moest spoelen want die onzin had ze als jong meisje ook al eens gehoord.
Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Abiola, Albion, AmyJamess, angrywolf, AnoukS_, Appelflapje, Appelmoose, Birgit__, Carr_friesje, Chantalla, ClaudiaHS, daiswees, Danseresje, Drogon, E4D, Eleanne16, Eloya, Flux, Fris, Gaabje, Gompernikkel, IMANDRA, irisssssje, Janntjuh, Jara, Kairos, Knudd, kusjemariska, LiannePuthzy, Lui_, Lynnepinny, Majabeestje, marinke182, marit1999, Marith_Ov, mingming, moonsparkle, Natascha, NienkeV1994, nuscaniels, nynke55, Oehlala, onpaard, Peuk, primera, Silenna, Solleke_Noah, SoOk, Steeph, Summerfly, SuperSuup, sureido, Telpeva, tienus63, Tiquira_Jill, Touchem, Traiectum, Varekaj, vivana, VogeltjeM, Yacintha, Zinzi_jewel, zonnebloem18, Zwerte en 38 bezoekers