Abortus verboden in Alabama...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tmr001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:01

Foaly schreef:
Weet je wat ook zo verschrikkelijk krom is? Abortus verbannen, daar kan wel heel hard aan gewerkt worden. Maar na Sandy Hook, waar 20 basisschoolkinderen werden neergeschoten, was het een hulpeloos handen in de lucht, 'thoughts and prayers' en 'een ban gaat nooit werken, we zullen hier helaas niets aan kunnen doen'.

Pro-life, m'n hoela.

_/-\o_ lees zo de rest door maar zo dan, inderdaad ja! En dan wel de doodsstraf en dikke geweren kopen in de Walmart.

Ik vind het verschrikkelijk dat dit ook maar wordt overwogen en ben compleet voor pro-choice. Heb het al eerder gezegd: ieder kind heeft er recht op gewenst en geliefd te zijn. Dit is echt een stap terug in de tijd en zo jammer.

tmr001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 07:01

Sunnda schreef:
https://nos.nl/artikel/2291843-amerikaa ... hting.html

De laatste alinea is echt meg schokkend. -O-
Ik begrijp niet waarom Europa toch altijd zo'n voorbeeld neemt aan Amerika, wat een ellende daar zeg.

-O- geen woorden voor... walgelijk.

Volgens mij gaat dit niet over man of vrouw maar over de bevoorrechte, blanke en rijke Amerikaan. Geld (en blank zijn) doet een hoop.

Ik vind het “ja maar het verwoest zn leven” zon kul argument. Had hij maar geen meisje moeten verkrachten - wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. ZO’n jongen ongestraft laten zegt eigenlijk: verkrachten is best ok als je rijk en bevoorrecht bent. Zo’n jongen leert het nooit - het heeft niet zoveel gevolgen voor hem, pa koopt t toch wel af. Het feit dat het leven van het meisje ook -tot op zekere hoogte- verwoest is maakt niemand kennelijk wat uit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie