xxCYNNxx schreef:Gezien het verhaal van de buurjongen denk ik dat in dit geval er eerder sprake is van bv een psychose dan een psychopaat die heel goed geleerd heeft de schijn op te houden.
En dan niet zozeer over het slopen van de badkamerdeur, want dat had net zo goed een dronkenbui kwestie kunnen zijn of een gigantische woedeaanval. Maar wel het gedeelte over dat hij alleen maar wartaal uitsloeg.
En dan ook uit het niets ineens 3 mensen vermoorden in 4 dagen tijd.
Wat dat betreft ben ik het met Karin eens; hoe meer ik lees over deze jongen ( ja oke, eigenlijk man, maar kwa uiterlijk lijkt hij nog een jongen) hoe meer ik ook het idee krijg dat deze zaak alleen maar verliezers kent; slachtoffers en dader.
De verhalen over Thijs zijn namelijk van een heel andere orde dan bij Micheal P en nu die dader in Belgie; bij die 2 was het al jaren duidelijk voor hun directe omgeving dat het zeer gevaarlijke personen waren, maar instanties wilden er niet aan.
Maar bij deze verdachte is dat dus totaal niet het geval...........Goed; zegt idd nog steeds niks; Bundy was idd ook in eerste instantie een onwaarschijnlijke dader, die zn ware aard heel goed kon verstoppen.
Maar gezien wat er tot nu verteld is over hem, acht ik het niet waarschijnlijk dat het om een psychopaat gaat, maar om iemand die psychisch helemaal de weg kwijt is en straks een flinke schok te verwerken krijgt als hij weer zichzelf is, want dan zal het pas echt inzinken wat hij gedaan heeft.
Maar zolang er niks naar buiten is gebracht, blijft het allemaal natuurlijk speculeren.
Dit gevoel heb ik er idd ook bij ja. Ben echt heel erg benieuwd wat met deze zaak tegen hem dadelijk gedaan wordt en wat de consequenties voor ‘m gaan zijn.