Abortus verboden in Alabama...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 06:27

Stel ik word ongewenst zwanger en mag die baby niet weg laten halen. Dan ga ik wel door met leven en dat betekent dus duiken en flink ook, in de hoop dat de baby gewoon niet levend ter wereld komt. Indien wel: direct afstaan, nooit zien. Rotkind. Let wel, ik ben asexueel, dus ik kies nooit voor seks voor de lol, dus seks is dan al verkrachting. Dus dan volgt er sowieso al een aangifte.
Gelukkig mag je in Nederland tot iets van 24 weken abortus laten plegen. Ik heb van heel dichtbij meegemaakt dat iemand mogelijk door verkrachting zwanger was en daarbij dus al een vakantie geboekt had. Daar is netjes de afspraak gemaakt: vakantie gaat voor, daarna heb je nog tijd om indien nodig een abortus te laten plegen, maar je hoeft er niets om te laten. Gelukkig bleek er geen sprake van een ongewenste zwangerschap. Je hoeft dus ook niet op stel en sprong te beslissen.

Kortom, ik ben voor het zelfbeschikkingsrecht van de mens. En dus ook voor abortus.

Wil je op mijn foto stemmen voor het Nederlandskampioenschap onderwaterfotografie? Bedankt. https://duikeninbeeld.tv/reizen/onk2019 ... o_id=88263

Nobody is perfect, I am nobody. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. There is no redundancy for stupidity. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:46

In Alabama heb je dus alleen de keuze om het ongeboren kind proberen op een 'nette' manier niet 9 maanden te hoeven dragen.

Gelukkig zijn we in Nederland wel anders. Bij verkrachting komt schaamte kijken en dan kan ik me voorstellen dat je niet direct naar de HA stapt bij een vermoeden van zwangerschap. Dat je wel even het op z'n beloop laat. Dom? ja, maar schaamte is echt iets waar je dan mee te maken gaat krijgen. Gelukkig is er in Nederland dus de optie abortus, je krijgt al levenslang en dan ook nog een kind?
Dan ben ik blij dat ik hier leef. Vrouwen horen het recht op een eigen keuze te hebben.

Wil je op mijn foto stemmen voor het Nederlandskampioenschap onderwaterfotografie? Bedankt. https://duikeninbeeld.tv/reizen/onk2019 ... o_id=88263

Nobody is perfect, I am nobody. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. There is no redundancy for stupidity. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 19:01

__Sannne schreef:
Mars schreef:
Deze uitspraak mag idd op een tegeltje :D

En idd rotkind, want ongewenst groeit dat ineens in je lichaam. Zeker heel traumatiserend als je dat niet wilt of het nu door verkrachting of niet is gebeurd.
Ik ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man en zou ik zwanger raken door spiraal heen zou ik ook de pan uit flippen van paniek. En die hoop cellen zsm eruit willen hebben voor het me lichamelijk en geestelijk verder gaat belasten.

Ik droomde vannacht dat ik door de pil heen zwanger was geworden en er pas achter kwam toen ik lag te bevallen. Nog nooit zo in paniek geweest in een droom. Probeerde het kind aan iedereen weg te geven maar niemand wilde haar. -O-

Dat is zeker een echte nachtmerrie. Gelukkig kun je in Nederland het direct afstaan bij de geboorte. Komt het tenminste nog ergens liefdevol terecht.

Het gekke is dat ik geen kinderhater ben. Ik vind mijn neefjes en nichtje best leuk. Maar een eigen kind? No way. Kinderen van een ander zijn na een paar uur weer weg. Maar ik zou echt een trauma krijgen als ik zwanger zou raken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie