Abortus verboden in Alabama...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 08:01

shilady schreef:
puppy1128 schreef:
Maar even iets heel anders.. Is ongesteld zijn dan ook niet een soort moord? Het eitje had ook bevrucht kunnen raken en in een kind kunnen veranderen. Met ongesteldheid gooi je een soort van half leven weg? Tenminste, lijkt mij dan. :+

Je kan zo streng gelovig leven als jij wilt
genoeg geloofs groepen die dus idd vinden dat als jij getrouwd ben je niet de pil moet slikken en gods geschenk moet aanvaarden (of de wil van je man om niet voor het zingen de kerk te verlaten)

Heb zo te doen met zulke gehersenspoelde mensen.. :n

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:08

anjali schreef:
Er is toch veel vraag naar adoptiekinderen?

Meen je dit nou serieus?

__Sannne

Re: Abortus verboden in Alabama...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:40

Mooi verwoord Drifter!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:50

En vanuit gelovig opzicht gezien, is het echt zo erg voor een foetus om weggehaald te worden? Dat "kindje" is nog geen zondes begaan, dus komt sowieso in de hemel. Dat is toch het paradijs? Als je moet kiezen tussen een leven met een moeder die je niet wil hebben en een verkrachter als vader, of een plekje in het paradijs bij god, dan kies je toch voor het laatste?

Ik ben totaal niet gelovig hoor. Maar dat is toch een veel fijnere plek voor zo'n hoopje cellen?

__Sannne

Re: Abortus verboden in Alabama...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 19:40

Mijn bericht was serieus bedoeld, en ben dan oprecht benieuwd naar de antwoorden van gelovigen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:37

Mars schreef:
Deze uitspraak mag idd op een tegeltje :D

En idd rotkind, want ongewenst groeit dat ineens in je lichaam. Zeker heel traumatiserend als je dat niet wilt of het nu door verkrachting of niet is gebeurd.
Ik ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man en zou ik zwanger raken door spiraal heen zou ik ook de pan uit flippen van paniek. En die hoop cellen zsm eruit willen hebben voor het me lichamelijk en geestelijk verder gaat belasten.

Ik droomde vannacht dat ik door de pil heen zwanger was geworden en er pas achter kwam toen ik lag te bevallen. Nog nooit zo in paniek geweest in een droom. Probeerde het kind aan iedereen weg te geven maar niemand wilde haar. -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 16:20

MarcoBorsato schreef:
Het is alleen zo jammer dat Anjali nooit inhoudelijk terug reageert.

Wel zo makkelijk natuurlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie