Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 20:31

Cayenne schreef:
Ik moest aan die vrouw in Scheveningen denken die afgelopen week eveneens vermoord werd tijdens het uitlaten van haar hondjes.
Zal wel bizar toeval zijn.

Ik dacht het vanmiddag nog, zal toch niet met elkaar te maken hebben, of toch...

En wat denk je, ze zoeken een gozertje van 27 verdacht van alle 3 de moorden. Bron staat op fb bij politie nederland

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:22

Oef, de vermiste student....daar had ik nog even niet aan gedacht, maar sluit nu niks meer uit. Zou me niks verbazen verkeerde tijd verkeerde plaats. Hoop dat hij toch in goede gezondheid gevonden gaat worden.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het duurd voordat ze die mafkees te pakken hebben nu er zo massaal gedeeld wordt

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:26

Cayenne schreef:
Volgens mij mag je pepperspray niet zomaar bij je hebben? Een busje deo voldoet volgens mij ook.

Klopt, is verboden, net zoals iemand aanvallen of zelf vermoorden.
Kan me goed voorstellen dat mensen het bij zich gaan dragen in deze gekke wereld

Kerstmuts

idylle

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:31

Afbeelding

Hoop dat dit goed gaat

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:32

Cayenne schreef:
Iemand op FB met dezelfde naam en stomtoevallig ook wat uiterlijke gelijkenissen werd zojuist al flink aangevallen op zijn pagina.
Maar hij heeft inmiddels al gereageerd dat hij het niet is.

Ja heel sneu voor die jongen. Triest hoe mensen meteen reageren.

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:50

mysa schreef:
Zou hij nou speciaal gericht zijn op mensen met honden? En heeft hij niet een telefoon die gepeild kan worden? Zodat ze een idee hebben in welke omgeving hij zich nu bevindt? Als ze hem bij naam kennen, zullen ze toch wel meer achtergrondinformatie over hem hebben?

Daar lijkt het wel op, maar waarom, geen idee...

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:23

purny schreef:
Babootje schreef:
Gewoon een gek dus? Whats happening?

Het falende beleid van de ggz.

Het sneue is wel dat het nog niet eens vaststaat dat deze man deze moorden heeft gepleegd maar al door heel NL schuldig is bevonden.

Er is niks over hem bekend, dus wie weet is hij tot nu toe een doodnormale jongen geweest die onlangs een psychose kreeg.... Zal vast niet, máár je wéét het niet...

Het staat nog niet vast, maar waar rook is, is vuur.... Ze zullen niet zomaar een paar namen genoteerd hebben en ze door de loterij hebben gehaald zo van we hebben een naam getrokken, laten we maar naar buiten brengen dat we hém verdenken.....

Nee zeker als naam en toenaam incl. Fotos worden vrijgegeven, hebben ze ondanks dat hij nog niet door een rechter veroordeeld is, vast ruim voldoende bewijs , anders hangen ze hem niet aan de schandpaal als je al ziet hoe zijn naamgenoot door het slijk wordt gehaald door onbekende mensen op diens fb...

Kerstmuts

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:29

Langs de openbare weg aangehouden lees ik bij rtl... brr blij dat hij van de straat is en we de komende dagen/weken/maanden, maar waarschijnlijk jaren veilig van hem zijn

Kerstmuts

idylle

Re: Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:43

Al met al hoop ik dat niemand ooit met zoiets te maken krijgt.... beroepsgeheim.... Lijkt me onmenselijk als je vanwege beroepsgeheim niks mag zeggen in deze zaak, een zaak van leven en dood.... Hoe kun je dat ooit voor jezelf recht praten..... Lijkt me echt vreselijk...

Kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie