"Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:54

Niet zolang die wensen anderen kunnen schaden. Als ze gevoelens hebben en daarover willen praten snap ik dat best maar effectief pedoseksuelen samen brengen en streven naar een staat waar kinderen slachtoffer worden voor hun lusten gaat mijn inziens veel te ver en moet gestopt worden.

Of ga je zo zeggen dat kinderen niet altijd beschadigt worden door de acties van een pedoseksueel? Je zet een groep mensen met gevaarlijke gedachtengang bij elkaar en dat vraagt gewoon om grenzenvervaging en normalisering binnen die groep. NIet verstandig. Ook niet op de goede hoop dat anderen niet zo gek zijn om er in mee te gaan

What does the fox say?

Schuur_

Re: "Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:06

Het idee om wetten te wijzigen dat je pedoseksuele behoeften kan vervullen is toch dat je de plannen wilt uitvoeren.

Het is geen lotgenoten clubje zoals ptaatgroepen voor alcoholisme. Dat zijn mensen die er mee willen stoppen, niet mensen die per se willen dat de alcohol vkkr hun betaald wordt zodat ze kunnen blijven drinken

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:29

Vjestagirl schreef:
Schuur_ schreef:
Het idee om wetten te wijzigen dat je pedoseksuele behoeften kan vervullen is toch dat je de plannen wilt uitvoeren.

Het is geen lotgenoten clubje zoals ptaatgroepen voor alcoholisme. Dat zijn mensen die er mee willen stoppen, niet mensen die per se willen dat de alcohol vkkr hun betaald wordt zodat ze kunnen blijven drinken

Ja, dat is een teken dat je je plannen uit wil voeren, zodra dat legaal kan. Het is geen teken dat je het ook wil doen zolang het illegaal is.

Dat is wat krom is recht redeneren. Zoals eerder al werd gezegd, het gaat in tegen de Rechten van de Mens. Als jij een clubje opricht met de bedoeling om te fantaseren over moorden en martelen van vrouwen met rood haar en je actief stappen wilt zetten om de wet te wijzigen zodat dit toegelaten wordt is dat ook niet ok.

Ik vind het nogal wat om er maar vanuit te gaan dat in deze gekke tijden en maatschappij je er maar op hoopt dat dit er nooit doorkomt. Ik durf het daar niet op te wagen en zou dit soort acties graag verboden zien.

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 17:51

_San87_ schreef:
Vjestagirl schreef:

Nee, dat vind jij niet oké. En met jou heel veel mensen niet. En ik niet. Maar zolang je geen dingen doet die bij wet verboden zijn èn je geen concrete plannen maakt om dit wel te doen zolang het bij wet verboden is, is het wel oké. Dat hoeven we niet leuk te vinden, maar zo werkt het wel.

Ik snap dat je het een eng idee vindt dat dit legaal zou kunnen worden. Dat vind ik ook. Maar dan nog is het mensen hun recht om zich hard te maken voor zaken die zij graag legaal zouden willen zien. Dat hoeven we niet leuk te vinden, daar hoeven we het niet mee eens te zijn, maar het mag wel.

En gelukkig maar. Anders hadden we nog steeds slaven, geen vrouwenstemrecht en waren homoseksuelen nog steeds uitschot.

Gelukkig hebben wij een goed stel knappe koppen in de wetgevende macht, die zullen aan dergelijke wensen als het legaal maken seks te hebben met kinderen, niet meewerken.

En aan die laatste zin zou ik dus mijn vertrouwen niet willen geven...

What does the fox say?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie