"Hengelose bestuurder verboden pedoclub Martijn weer actief"

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 15:57

capopjekop schreef:
Vjestagirl schreef:
Om maar direct de knuppel in het hoenderhok te gooien: ik vind dat dit moet mogen. Praten, schrijven, lezen; het is allemaal niet verboden. Deze mensen hebben deze gevoelens nou eenmaal, maar zolang ze er niet naar handelen (dus zolang de pedofiel niet pedoseksueel wordt) moet het denk ik gewoon mogen

Ze kunnen idd niks aan de gevoelens doen. Maar in de OP staat dat ze willen streven naar een staat waar sex tussen volwassenen en kind legaal is. Daar gaat het wat mij betreft fout. De gevoelens hebben daar zal ik niemand om veroordelen, maar als je pleit voor legalisering van sex met minderjarigen dan ben je niet bezig met leren omgaan met deze gevoelens. Dan heb je je prioriteiten verkeerd liggen

ja want hoe groot is de stap, te wachten op legalisering, of gewoon niet te wachten, maar je actief word.

ik denk heel klein stapje, omdat de prioriteit niet goed is, de pedofiel word gevoed met de hoop op seksuele activiteit, en zal actief worden,

ik weet ook dat er pedofielen zijn die deze gevoelens hebben, maar er voor zorgen dat ze niet getriggerd worden om actief te worden, omdat ze weten dat t niet goed is, ze kunnen niets aan de gevoelens doen, maar worden niet seksueel actief, maar hoe sterk ben je psychisch om dit tegen te houden, goed en juiste begeleiding is dan t enige wat ze kunnen doen. en voor die pedofielen heb ik respect.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie