Abortus verboden in Alabama...

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:30

Ieder heeft recht op eigen mening.
Ik deel blokje haar mening niet, maar ik vind het ronduit stuidend op welke manier er door sommige op wordt gereageerd. Maar dat zie ik wel vaker dat men eigenlijk hetzelfde doet dan wat men aanklaagt bij de andere.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 17-05-19 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:39

Ik heb geen probleem met abortus, wel de late uitvoering er van. Buiten medische redenen, vind ik bijvoorbeeld op 20 weken het geen klompje cellen meer.
Ik ben blij dat in belgie de grens niet zo hoog ligt.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:49

Foaly schreef:
Maar dromertje, er zijn toch ook heel weinig mensen die tot 20 weken wachten voordat ze besluiten dat ze het kindje niet willen? Vanaf die tijd is er echt vrijwel altijd een medische noodzaak, hetzij voor het kindje, hetzij voor de moeder. Daarom ben ik juist wel blij dat die grens zo hoog ligt, omdat je anders geen anderen optie hebt dan afwachten tot het kindje geboren wordt (en dan dus waarschijnlijk alsnog overlijdt, al dan niet na een lijdensweg), of totdat de moeder doodziek wordt en je geen andere keuze meer hebt.

Bij medische noodzaak, bv als moeder kanker heeft en dringend behandeling nodig heeft of bijvoorbeeld bij een zxaar gehandicapt kind dat geen kans maakt en enkel gaat lijden wachten ze niet de geboorte af ( als ouders dat willen), dat is juist de uitzondering.

dromertje2

Re: Abortus verboden in Alabama...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 19:34

Inderdaad, respect is hier ver te zoeken.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:31

Ik snap wel wat hij bedoeld, zij kan de ruzie zelf hebben aangestoken, dus als dat zo zou zijn, heeft ze er dan ook wel zelf enige eigen verantwoordelijkheid in.
Blijft het feit dat diegene die geschoten heeft diend bestraft moet worden ( als het geen wettige zelfverdediging was).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie