Abortus verboden in Alabama...

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:02

Het heeft totaal niets met hun gevoel tegen abortus te maken, want als het hun eigen buitenechtelijke vriendin is die zwanger raakt, willen ze plots wel dat het weggehaald wordt.
Het heeft alles te maken met vrouwenonderdrukking. Een machtsspelletje.

Donaties nodig. Elke euro telt, gered paard is gearriveerd, [PP] [VOLG] Nieuwe rescue , maar nog iets extra nodig voor extra voer etc. Te koop 2.5 jarige cruzado merrie, goedkoop.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:42

bigone schreef:
Ik kan je wel vertellen dat dat zo ontzettend pijnlijk was, niet normaal. En ik ben geen pieper, drie bevallingen vond ik een eitje. Dus snap vrouwen ook niet die al meerdere abortussen hebben gehad, neem de pil of leg er een knoop in.

Ik denk toch dat er andere technieken zijn, want ik ken dus iemand die meerdere abortussen heeft gehad en die wil geen sterilisate "want dat is een hele operatie en zo´n aanslag op je lichaam" Ik denk dan "en een abortus niet dan?" Maar blijkbaar is het voor haar niet erg belastend geweest...
Overigens is haar laatste kind geboren ondanks een abortus, dus blijkbaar óf 1 van een tweeling of ze hebben iets weggezogen dat niet het vruchtje was.

Wat betreft de extremisten die protesteren, het zijn altjd dat soort mensen die beweren dat de anderen ze iets door de strot duwen. Pure projectie.

Donaties nodig. Elke euro telt, gered paard is gearriveerd, [PP] [VOLG] Nieuwe rescue , maar nog iets extra nodig voor extra voer etc. Te koop 2.5 jarige cruzado merrie, goedkoop.

Lusitana

Re: Abortus verboden in Alabama...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 11:33

Het enige dat ze willen is vrouwen onderdrukken en dit soort wetten zijn gewoon een wapen dat daarvoor wordt gebruikt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie