Man en vrouw omgebracht in natuurgebied Brunsummerheide

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Giolli, Dani, ynskek, Mjetterd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:19

Nikass schreef:
Askja schreef:
Zo moeilijk is het toch niet om de hardcore psychopaten met een of meerdere vreselijke delicten op hun kerfstok eruit te halen? Dat is nu exact het punt waarin ik het huidige systeem echt niet begrijp. Dat het ingewikkeld is om die mensen op te sporen vóórdat ze de kans krijgen te ontsporen, daar kan ik me nog in vinden. Hoewel je toch met enige regelmaat hoort dat de familie al eerder vergeefs aan de bel trok bij politie/zorg omdat ze bang waren dat het mis zou gaan.

Weet jij of het zo is dat juist de mensen met de meest ernstige delicten het vaakst opnieuw de fout ingaan?
Of wil je puur op delict selecteren, waarbij iemand met een milder delict dan wel in aanmerking komt voor verlof en dan misschien een ernstiger delict pleegt?
Als het volgens jou zo eenvoudig is, kom dan eens met een strak plan. Dan kunnen al die mensen die nu betrokken zijn bij de tbs en het blijkbaar allemaal niet snappen, dat even van je overnemen.

Je kunt wel blijven zeuren over mijn toon, maar je bent niet erg goed in enige zelfkritiek. Let even op je eigen denigrerende opmerkingen voordat je commentaar hebt op een ander. Iets met een splinter en een balk weet je wel?

Oh en over aannames gesproken: hoe kom je erbij dat ik een "insider" zou zijn?

Lees al even mee, ken jullie alleen van bijdrages op Bokt en ik denk dat Nikass de balk moet verwijderen Askja het splintertje.
En dan proberen zonder speldenprikken en onder de gordel opmerkingen verder discussieren

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie