Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:25

Bizar... Dit zou ik al bizar vinden als het bijvoorbeeld in Amerika gebeurde, maar dat land is zo uitgestrekt, daar kun je wel in verdwijnen. Maar in Nederland? Inderdaad, ga je je dan op een gegeven moment geen dingen afvragen? Heeft die vader zijn kinderen dan zo geïndoctrineerd? Zijn alle zes die kids wel van hem? En waar is de moeder dan? En wat voor innerlijke strijd is er bij die zoon aan voorafgegaan voordat hij besloot om de buitenwereld in te trekken? Heeft niemand dat gezin dan ooit gemist? Geen leerplichtambtenaar die zich eens afvroeg of die koters niet naar school moesten?

Heel raar allemaal en heel on-Nederlands. Ik voel een film aankomen :=

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT

Re: Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:41

Hoe meer ik erover lees, hoe minder ik ervan snap. Die oudste jongen heeft dus gewoon een Facebook en een Instagram account en gebruikt die ook. Het lijkt wel een soort promo voor een film, zo bizar is het. Ik krijg er een beetje een Blair Witch gevoel bij. Hoe overtuigend en overheersend moet de vader zijn geweest om zes kids te overtuigen van zijn gelijk. Beetje creepy allemaal.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie