Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:58

Ik had het net gelezen en vraag me af. Als iedereen er vrijwillig zit en zo leeft. Is het dan strafbaar? Behalve leerplicht maar thuisonderwijs mag ook. Geld hebben ze mogelijk niet, dus belasting betalen geen idee hoe je dat zou moeten doen dan?

Eigenlijk best sneu om nu uit hun veilige cocon te moeten komen in een idioot hectische en drukke maatschappij. Het waarom vraag ik me vooral af. En de eigenaar van de boerderij, wat heeft hij dan fout gedaan als het gezin er vrijwillig zit.
Laatst bijgewerkt door karuna op 15-10-19 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 12:06

Relaxed schreef:
karuna schreef:
Ik had het net gelezen en vraag me af. Als iedereen er vrijwillig zit en zo leeft. Is het dan strafbaar? Behalve leerplicht maar thuisonderwijs mag ook. Geld hebben ze niet, dus belasting betalen geen idee hoe je dat zou moeten doen dan?

Eigenlijk best sneu om nu uit hun veilige cocon te moeten komen in een idioot hectische en drukke maatschappij. Het waarom vraag ik me vooral af. En de eigenaar van de boerderij, wat heeft hij dan fout gedaan als het gezin er vrijwillig zit.

Wat een aannames.. Vrijwillig? Dat is nog maar de vraag.. Geen geld? Hoe weet jij dat?

Geen aanname maar een wat als? Wat als ze daar vrijwillig zitten. Is het dan strafbaar? Als ze zelfvoorzienend zijn en niemand weet dat ze daar zitten is een bankpas mogelijk ook niet waarschijnlijk.
Niet invullen wat ik niet neerzet graag.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie