Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 18:00

Bizar dat dit gebeurd! Bizar dat dit nog voorkomt. Heb echt met stijgende verbazing zitten lezen. Ook heftig denk ik als je dan ineens op een vakantiepark zit. Dan weet je ook niet wat je overkomt denk ik.

Laten we overigens niet gaan speculeren, maar wel met bronnen blijven komen. Want dit verhaal kan aan alle kanten zijn eigen leven gaan leiden.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:29

PSvanLot schreef:
Hannanas schreef:
Hier staat wat info over die zoon Jan.
https://www.ad.nl/dossier-gezin-in-schu ... ~a6f66397/

Hij is veel verhuisd, vraag me af dus met vader en of alle kinderen broers en zussen zijn van elkaar?

En wat is dus de rol van die ene Josef (de huurder van de boerderij) ?

Maar in hoeverre dit aan waarheid grenst?
'Mogelijk gaat het om een of meerdere grappenmakers die de profielen aanmaakten' staat in de tekst.

Ik hoop dat de politie nog met een persconferentie komt.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar ja, en dan een persconferentie waarbij ze iets meer weten als gisteren. nogmaals. ik denk dat we af moeten wachten en we kijken moeten wat er vandaag verder nog naar buiten komt

Ik vraag me dan wel af, hoe zal het over een paar jaar met die mensen gaan. Nadenkend hoor je natuurlijk vaker dat dit gebeurd, oke niet in zon situatie, maar je hoort het vaker. Hoe ga je weer terug de maatschappij in?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 15:07

Maar is de politie nu ook al met een verklaring naar buiten gekomen? Want daar zit ik eigenlijk nog steeds op te wachten, want ik vind de nieuwsberichten ook steeds 'gekker' worden. Heb ook wel een beetje het gevoel alsof die allemaal met alle speculaties mee gaan. ik ben benieuwd wat er dus door de politie gezegd gaat worden.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 16:45

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:26

Karin schreef:
Eerlijk gezegd hoop ik dat. Ook voor de oudere kinderen. Er is een hele beerput opengetrokken en hun verleden is nu wereldnieuws. Hopelijk kunnen zij op een gegeven moment weer verder met het leven dat zij zelf hebben opgebouwd.

Ik vraag me alleen af wat er van zulke mensen terecht komt. Leven zullen ze blijven en zichzelf redden ook, maar omgang met anderen lijkt me lastig, also voor werken, omgaan in grote groepen, Ik zou voor hun ook denken hoe nu verder?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie