Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

verootjoo

Re: Gezin gevonden dat jarenlang verstopt zat in kelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:00

Wat een bizar verhaal... Zoveel vragen, weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Hoop dat er duidelijkheid komt.
Dat dit gewoon gebeurd zeg... Heel bizar.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:05

Shadow0 schreef:
karuna schreef:
Behalve leerplicht maar thuisonderwijs mag ook.

Thuisonderwijs mag niet in Nederland.

Waarom niet? Zijn er toch genoeg die dat doen in NL.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 07:31

Jeetje wat een verhaal. Het wordt steeds gekker.

Je kan gewoon bijna niet geloven dat dit echt is :n

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 08:14

ruitje schreef:
01San schreef:
https://www.ad.nl/buitenland/broer-over ... ~a7f67b12/

Een nieuw nieuwsbericht. De broer van de klusjesman Josef is geïnterviewd.

Vind dit wel een sneu bericht. Zo te zien zijn er familie ruzies geweest en dat je dat dan zo de media in knalt vind ik nou ook niet echt de 'broer van de maand' prijs verdienen :+

Tja, maar als je nooit mediatraining hebt gehad en überhaupt nooit in de media bent geweest en ze komen dan ineens je terrein op om je te interviewen zeg je misschien dingen die niet zo handig zijn. Denk niet dat je het hem kwalijk kan nemen, hij zal dit niet bewust doen.
Of dit moet ook zo’n verknipte ziel zijn :=

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:26

Dat commentaar onder zal die foto’s op zn FB...
Schofterig gewoon. Waarom zou je daar reacties gaan plaatsen :? En als je dan al wat wilt plaatsen, waarom van die idiote dingen :=

Maar wel erg opmerkelijk ja.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 12:39

Waarom zijn die mensen in de herfstvakantie onder gebracht in een vakantiepark...

Bizar zeg, elk half uur rondjes lopen. Ook nog nooit van de moonsekte gehoord.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 12:44

luxx schreef:
Kinderen heb je toch juist om beslissingen voor te nemen? Iedereen doet dat op de wijze die hen de beste lijkt

En daarom zijn er regels nodig want wat het beste lijkt, hoeft niet het beste te zijn... :o

Maar idd in het vaccinatietopic is ook over onttrekken aan de maatschappij gesproken. Daar zit ook iemand in die dat doet/zou willen doen als er gevaccineerd moet worden.
Ik vind dat een vorm van kindermishandeling om je kinderen uit de maatschappij te houden.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:19

Thuisscholing prima?
Kinderen onderwijs geven is niet voor niks een hbo opleiding. Op de hogere klassen van middelbare school zelfs WO.
Je moet natuurlijk zelf ook voldoende kennis en intelligentie hebben om een kind te onderwijzen.

Ik vind dat niet zomaar dikke prima, het is goed dat daar strenge voorwaarden aan vast zitten. Sneu voor een kind als je ouders je denken prima onderwijs te geven maar dit in werkelijkheid gewoon niet goed kunnen en het kind daardoor met grote achterstand in de maatschappij komt. Of überhaupt dus niet in de maatschappij komt.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 08:50

Storm schreef:
Het is dus nooit aangegeven dat de moeder overleden is. Waar hebben ze haar dan in hemelsnaam gelaten... Die vader zal toch echt wel weten dat dit verboden is en hij echt niet boven de wet staat. Maar goed, uit eigen ervaring weet ik dat er mensen zijn die denken dat regeltjes alleen voor anderen zijn...
Hier gaan echt gekke dingen boven water komen, ik krijg meer en meer een naar voorgevoel van wat er nog boven water gaat komen.

Misschien zijn ze die nu aan het zoeken met die forensische teams? :o

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:03

Blue_Monday schreef:
De reacties op het profiel van jan op facebook zijn echt om te huilen. Dat politie zijn social media niet offline hebben gehaald of verborgen hebben snap ik niet. Vond sommige reacties op bokt al kortzichtig/respectloos maar zn facebook staat er vol mee :(

Echt schofterig en idioot ja. Ik snapte ook al niet waarom dat profiel er niet gewoon afgehaald wordt.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 12:14

Op bed kan je toch ook facebooken?

Beroerte kent natuurlijk heel veel gradaties in ernst en restverschijnselen.

[o]

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 20:02

Tja, er zijn ook van die voorbeeldige mensen die thuis hun kinderen misbruiken, of een tiran zijn, of diep in de schulden zitten. En als dat uitkomt staat iedereen perplex. Je kan er gewoon niks van zeggen, het is soms zo anders hoe mensen zich voordoen als hoe ze binnen de muren van het huis zijn...

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie