Privacy gevoelige vragen CBR?

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cilli96

Re: Privacy gevoelige vragen CBR?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 19:00

Om even in te haken, ik kan mij de vragenlijst niet meer herinneren. Maar nav dit topic weet ik zeker dat ik overal nee op heb ingevuld. Geen extra testen oid gehad.

Nu heb ik mijn rijbewijs al bijna 6 jaar. Veel gebeurt en meerdere psychische diagnoses/medicatie en opname. Nog nooit heeft een psychiater, dokter, opname personeel, wie dan ook tegen mij gezegd; is het wel verstandig als je auto rijd?

Ik beoordeel zelf altijd of ik het verstandig vind om deel te nemen aan het verkeer. Dan heb ik het ook over fietsen en brommer (naar mijn idee zijn daar de regels soepeler voor?) Dus het komt dan idd ook wel eens voor dat ik er voor kies om op dat moment geen deel te nemen omdat mijn hoofd te vol zit. Dan kies ik of voor het OV of ik vraag of mensen mijn kunnen halen/brengen. Hierdoor mis ik dan ook wel eens een afspraak oid.

Wat ik vreemd vind is dat het bij het CBR dus zo'n groot punt is maar in de psychiatrie niet naar wordt gevraagd/geïnformeerd buiten de gele stikkers om. Mijn psych heeft alleen gezegd; het is niet verstandig om auto te rijden als je in de begin fase zit van je start van medicatie. Maar dan alsnog was het een mededeling en geen 'ontzegging' of iets wat mij op het hart werd gedrukt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie