Landelijke Ziekenhuisstaking

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

juval

Re: Landelijke Ziekenhuisstaking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:35

Veel succes! ik sta achter de actie van de ziekenhuizen. Als boerin weet ik hoe belangrijk het is om voor jezelf op te komen in deze tijd!

Voor gezonde, eerlijke en veilige producten rechtstreeks van de boerderij bij jou in de buurt: www.findfarm.nl !

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:41

ik denk dat de burgers liever zien dat de verhoging van de zorgpremie bij de verpleegkundigen terecht komt, dan dat het in de zakken van de verzekeringsmaatschappij, het management of de farmacie terecht komt!

Burgers zijn er ook bij gebaat dat de werkdruk omlaag gaat. En de wachtlijsten (neem aan dat dat met elkaar samenhangt).
Mijn schoonvader heeft kanker en wacht nu al meer dan 2 maanden op een scan om te zien of de kanker zich heeft uitgebreid met toenemende pijnklachten... heel frustrerend dat het wacht zo lang duurt.

Voor gezonde, eerlijke en veilige producten rechtstreeks van de boerderij bij jou in de buurt: www.findfarm.nl !

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 12:47

wachttijden zijn echt absurd, maar ik neem maar aan dat het stakende personeel daar weinig aan kan veranderen? of wel?

Mijn schoonvader heeft meer dan 2 maanden moeten wachten op een scan nadat hij weer verergerde klachten kreeg en pijn. Hij had vorig jaar al kanker diagnose gehad, maar nu met verergerde klachten maken we ons toch weer veel zorgen. Uiteindelijk afgelopen donderdag door de scan geweest, hij zou de uitslag pas 5 december gaan krijgen, maar toch belden ze gisteren dat het foute boel is .......
dus er zijn al ruim 2 maanden verspeeld nu.

of zou deze lange wachttijd te maken hebben met de plannen van sommige partijen om de ouderen minder zorg te bieden?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:51

juval schreef:
wachttijden zijn echt absurd, maar ik neem maar aan dat het stakende personeel daar weinig aan kan veranderen? of wel?

Mijn schoonvader heeft meer dan 2 maanden moeten wachten op een scan nadat hij weer verergerde klachten kreeg en pijn. Hij had vorig jaar al kanker diagnose gehad, maar nu met verergerde klachten maken we ons toch weer veel zorgen. Uiteindelijk afgelopen donderdag door de scan geweest, hij zou de uitslag pas 5 december gaan krijgen, maar toch belden ze gisteren dat het foute boel is .......
dus er zijn al ruim 2 maanden verspeeld nu.

Hij is gisteren overleden :( ;(
Ik hoop dat de staking helpt om de wachttijden te verkorten, zeker voor kankerpatiƫnten waar elke dag telt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie