Mogelijke doorbraak in zaak vermiste Tanja Groen

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:35

Missbambie schreef:
Hubbels schreef:
Wat moet je dan toch ook een verschrikkelijk mens zijn , je vermoord een onschuldig meisje , die wordt nooit gevonden en die ouders in vreselijke onzekerheid laten leven.

Heb je dan werkelijk als dader geen greintje compassie met 1 het meisje en 2 de nabestaanden??

Net als die zaak van Marianne Vaatstra, de dader leefde gewoon al die tijd in de buurt, de familie kende hem notabene, wat ben je dan voor gewetenloos monster.
Over een jaar of 5 komt die rat vrij, hoop dat hij geen leven heeft

Het is te hopen dat ie geen leven heeft, waarschijnlijk geniet hij nu nog van zijn hotel in de gevangenis.

Oh ja denk je dat?
Ik weet niet waar hij zit, maar ik heb in Zutphen en Arnhem eens een rondleiding gehad, Zutphen ziet er redelijk mooi en nieuw uit, Arnhem iets minder, maar ik zou in beide gevallen alsnog niet verder komen dan een halve ster in de review hoor :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 10:37

capopjekop schreef:
Omdat zoiets toch wel uitlekt. Dan hoor je het als familie liever direct van de politie dan dat je het via via hoort met kans op veel speculatie

Dit en de familie heeft gewoon recht om te weten wat er allemaal gebeurt in de zaak.
Ze zullen vast niet precies alles horen, maar ik zou alles aangrijpen als familie zijnde.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie