Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vjestagirl

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:43

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 19:50

Ik vind het nog steeds raar dat het kind niet bij haar opa en oma mocht blijven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:02

Ik vind het vooral raar dat mensen geen vertrouwen hebben in de politie. Die lui die staan daar, met een graafmachine, toch ook niet voor de lol? Die hebben mensen bij die gestudeerd hebben voor dit soort dingen, die willen ook de waarheid weten.
Om dan zonder enige relevante kennis van zaken te gaan roepen dat ze hun werk niet goed genoeg gedaan hebben, vind ik best wel jammer.

Als je denkt dat het anders moet: huur een graafmachine en ga er zelf nog een keertje graven. Maar laat de hardwerkende mensen die hun uiterste best doen om deze meid te vinden er buiten.

En om iemand te gunnen dat er een familielid vermist raakt omdat ze het niet met je eens zijn vind ik wel heel erg laag...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:11

Myrthe3 schreef:
Het niet gunnen dat er mensen meedenken over een 15 jarig meisje dat na 26 jaar nog steeds vermist is, is niet laag? En het suggereren dat deze mensen achterlijk en stalkers zijn is ook niet laag?

Je mag er zelf niet graven, anders was dat al lang gebeurt. Ik heb het materiaal wel...

Ik denk dat niemand het misgunt dat mensen meedenken. Ik denk wel dat mensen het de professionals van de politie en de FO niet gunnen dat mensen zonder kennis hun werk afserveren als onvoldoende.

En niemand zegt dat je een stalker bent. Maar dit is wel hoe stalkers ontstaan. Dat hoeven niet eens de mensen in dit topic te zijn, maar iemand de wel die mindset kan zich wel heel erg gesterkt voelen door opmerkingen over die pleegmoeder. Je kunt niet aan de hand van de informatie die naar buiten is gebracht en wat filmpjes op het internet concluderen hoe iemand is, laat staan of ze in staat is om iemand te vermoorden en te begraven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:49

Maar jullie werpen geen nieuw licht op de zaak, er is nog niemand gekomen met iets nieuws. Er is alleen maar gezegd dat de politie hun werk niet goed genoeg doet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:45

Ik vind het zo raar dat mensen denken dat erfvredebreuk totaal normaal is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:13

Ja maar je kunt toch niet zomaar omdat jij denkt aanwijzingen te hebben ergens gaan graven? Dat kan gewoon niet. Daar hebben we de politie voor. Op een gegeven moment moet je denken "joh, misschien hadden we het fout" en het daarbij laten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:08

Wat een eerlijk stuk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:28

Als ze nu dood is en ze wordt niet gevonden dan heeft ze al een laatste rustplaats. Just saying...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:37

Blij dat ze dit een halt toeroepen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 20:18

imaudy schreef:
fleurtjeuh schreef:
'we weten het zeker, ze moet hier liggen, we hebben er bewijs voor! '

Niets gevonden.

'we hebben een nieuwe plek, dit is het zeker, hier moeten we graven! '

Niets gevonden.

'oh wat een ontdekking, we hebben de plek van haar graf, hier moeten we zoeken! We hebben coördinaten! '

Het blijft hetzelfde liedje.
En dan van die mensen zeggen, wees niet zo flauw politie, graaf gewoon ff en dan weten we het..
Alsof een afgraafactie is een half dagje met 2 mensen gepiept is...

Ik vind het wel verdacht dat hij bij deze "nieuwe plek" niet mag graven en zelfs mogelijk opgepakt wordt. Wordt het een aantal lieden te heet onder de voeten..?

Ik ben het er echt niet mee eens dat het mensen te heet onder de voeten wordt. Er is niet meer bewijs dan op de vorige locaties, waar ze het ook "zeker wisten!!!". En vervolgens gaan ze graven, wordt er weer niets gevonden, en dan? Je kunt niet bezig blijven en je kunt niet een heel dorp ondersteboven keren.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:30

Ik mag toch hopen van niet...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:07

pillow schreef:
Laat hem die plek dan maar even uitspitten dan, is het hopelijk een keer over

Het probleem is bij deze meneer: dan is het niet over. Dan komt hij weer met iets nieuws.
En dit is wel gewoon privé terrein van mensen, dat kun je niet keer op keer op keer overhoop trekken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:46

Gooiske schreef:
Vjestagirl schreef:
Het probleem is bij deze meneer: dan is het niet over. Dan komt hij weer met iets nieuws.
En dit is wel gewoon privé terrein van mensen, dat kun je niet keer op keer op keer overhoop trekken.

Gewoon privé terrein is het niet, het terrein in nog altijd van de pleegfamilie van Willeke, als je niets te verbergen hebt en het graag opgelost wil hebben geef je toch toestemming mijn inziens.
Zodat mensen jou onschuld ook geloven wat nu niet het geval is bij velen.

Ik kan me goed voorstellen dat als je zelf weet dat je onschuldig bent, voor de politie geen verdachte meer bent, dat je op een gegeven moment graag verder wil met je leven. Dat je het verlies een plekje wil geven en niet iedere keer weer in verband gebracht wil worden met iets wat je niet gedaan hebt. En ik kan me zo voorstellen dat het je op een gegeven moment aan je derrière kan oxideren of mensen nou wel of niet in je onschuld geloven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:50

sureido schreef:
Vjestagirl, die ‘je weet dat je onschuldig ben’ kan ook niet zo zijn. Maar das ook speculeren en onschuldig tot het tegendeel is bewezen!

Klopt. Maar dan nòg is dit aan de politie, niet aan mensen die eigen onderzoekertje aan het spelen zijn.

Het zou me echt na zo veel jaar aan mijn derrière oxideren of deze mensen mijn onschuld geloven. Want ik ben er niet van overtuigd dat dit echt de laatste keer is. Dan gaan ze hier graven, vinden ze niets en over 5 maanden lopen ze weer naar een andere scheve graspol te wijzen.

Ik zou echt zoiets hebben van: als de politie komt dan werk ik prima mee. Maar iedere andere Peter R wannabe zou me gestolen kunnen worden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 00:57

Ja, dat wordt vergoed als de politie graaft. Niet als knabbel en babbel verkleed als de reddertjes je land om staan te spitten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:53

Happinez schreef:
Karl66 , deze zaak klopt gewoon simpelweg niet , en zoiets mag niet in een doofpot komen.
Als de politie zeg case closed dan is en blijft het sowieso altijd een mysterie.
Dan zie ik liever mensen die willen blijven vechten voor de duidelijkheid.

En dat mag, maar op een gegeven moment moet je stoppen met mensen lastig vallen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 12:12

Het probleem vind ik dat je bijna gaat denken "toe maar, graaf maar, dan ben je in ieder geval voorlopig stil" maar je weet gewoon dat het niets gaat helpen en dat ze als ze hier niets vinden, ze over een paar maanden 2 meter verderop willen graven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 13:18

beatje schreef:
Als het effectief waar is wat er in dat stuk staat,Dat 3 lijken honden aangeven dat er wat ligt, dat radar beelden aantonen dat er wat is,Dan is het best raar dat er niet gezocht mag worden op die plek.

Dat zeggen ze idd iedere keer, van iedere plek waar ze willen graven. Iedere keer vinden ze met grondradar absoluut verstoringen, de honden slaan op die specifieke plek aan, ze hebben 1001 bewijzen dat Willeke echt daar ligt. En dan wordt er gegraven en niets gevonden. Dan worden ze een poosje boos want dan is er niet diep genoeg gegraven, of had het 15,2cm naar links gemoeten. Vervolgens vinden ze een paar maanden later een nieuwe plek waar ze ècht moet liggen.

Je kunt niet bezig blijven, op een gegeven moment ben je er als bezitter van de grond ook helemaal klaar mee dat er steeds weer van die mensen voor je deur staan, in je land staan en alles overhoop willen halen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 18:47

Tuurlijk zijn we er niet zeker van dat er niets ligt. Net als dat ik er niet zeker van ben dat er geen lijk begraven ligt in mijn eigen tuin, of in die van de buren. Of weet jij zeker dat er niets in jouw tuin ligt?

Maar die honden zijn ondertussen al over dat hele land aangeslagen en nergens waar gegraven is hebben ze iets gevonden. Je kunt niet bezig blijven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie