Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:53

Maria, maar voor DNA profielen heb je wel een DNA spoor nodig op een lichaam. Dat lichaam met DNA sporen is er niet, dus je hebt niks aan een DNA onderzoek.

Grond kan je idd eeuwen later nog zien dat we ooit in ‘gerommeld’ is. Zie bijvoorbeeld ook onderzoeken naar grafheuvels en dergelijke.

De link naar Andrea Luten vind ik ook een beetje vreemd? Totaal andere situatie, enige gelijkenis is dat het twee meiden in zelfde omgeving en zelfde periode is.

Ik denk dat de politie echt wel zijn best heeft gedaan, dat als zij melden dat er niets is gevonden en geen aanleiding is voor meer onderzoek, dit er echt niet is. Niet omdat ze niet verder willen zoeken. Al snap ik ook heel goed de frustratie vanuit de omgeving.

Pleegmoeder heb ik ooit eens een aantal keer gezien en gesproken tijdens een cursus die we beiden volgden. Ze kwam op mij wat afstandelijk en afgestompt over. Of dat is omdat ze zo is, of omdat ze door media zo op dak is gezeten of omdat ze meer weer dan ze verteld? Geen idee.

Hannanas: toen ik nog thuis woonde en m’n moeder ‘s avonds thuis kwam, ging ze er vanuit dat ik sliep als licht uit was, maar kwam ze echt niet welterusten zeggen of kijken. Dus daar vind ik niks vreemds aan.

I'm not weird, I'm limited edition :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:18

Myrthe3 schreef:
Jammer dat mensen die niet alles klakkeloos aannemen zo negatief worden weggezet. Zo ga je iemand nooit vinden. Het is juist belangrijk eens buiten het boekje te denken volgens mij...

Maar wie gaat dat betalen? Het kost klauwen met geld om officieel onderzoek te laten doen. Zonder reden om dat onderzoek te doen, kan niet verantwoord worden dat dat onderzoek wordt gedaan.

I'm not weird, I'm limited edition :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie