Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:26

Het doet mij denken aan de zaak van Nicky Verstappen, in die zaak liep het onderzoek op meerdere punten vast omdat er geen verdere aanwijzingen waren gevonden wat naar de dader zou toe leiden.
Wellicht moet men het dieper zoeken in de nabije omgeving om DNA-profielen vast te stellen.Echter wis je maar zo geen sporen uit er blijft bijna altijd wel iets achter, waardoor DNA sporen als nog naar de dader of daders toe leiden.Als er een vermoeden bestond dat Willeke Dost in dat gebied begraven lag dan hadden ze dat hele gebied tot aan de bodem aan toe helemaal uitgekamd en op sporen veiliggesteld.Met een goed Cold Case team op deze zaak, kan men een heel eind op weg geholpen worden om deze zaak op te lossen. Ik hoop voor de pleegouders dat zij na zoveel jaren de antwoorden op hun gestelde vragen kunnen krijgen. Hopelijk wordt de zaak zo spoedig mogelijk opgelost.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:21

Cayenne schreef:
Ik volg dit ook al jaren.. Mijn gevoel zegt dat de pleegvader het geheim mee in zijn graf heeft genomen.

Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, omdat ze aan vriendinnen heeft verklaard dat de pleegvader bij haar in de douche zat te gluren.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 20:56

Nou, er wordt nooit en te nimmer zomaar ergens gegraven zonder dat daar aanwijzingen voor zijn.Op dit moment zijn er geen aanwijzingen gevonden die er toe leiden dat haar lichaam daar begraven ligt maar helemaal zeker weten doe je het nooit.Mensen hebben het recht om hun vermoedens te mogen uitspreken naar elkaar en dat staat los van beschuldigingen.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 22:18

Alja schreef:
Afgelopen zaterdag is er een serie van meerdere artikelen in het dagblad van het noorden begonnen,ben benieuwd wat daar nog naar boven komt

Is dit artikel al online gepubliceerd?

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:44

Deze honden worden daar speciaal voor opgeleid, zelfs oude geursporen kunnen zij nog ruiken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie