Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Myrthe3

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:36

Ik woon hier 5 km vandaan ongeveer dus ik volg het ook, vind het heel bijzonder dat er niks gevonden is.
Ik hoop dan ook dat ze opnieuw dieper gaan zoeken. Want wat ligt er dan??
Iedereen zegt dat je het moet zien aan de grond als er ooit gegraven is. Maar het is 26 jaar geleden en het is weiland, waarvan ik even uit ga dat er regelmatig zware landbouwmachines over rijden. Dan wordt de grond toch terug gedrukt?

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:10

Ze zeggen dat dat met vermenging van de grond te maken heeft. Zwart zand tussen het witte bijvoorbeeld. Maar als je het redelijk op volgorde terug legt, vraag ik me ook af of je het nog terug kan zien na 26 jaar. Ik bedoel, er spoelt toch water door?

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:09

Jammer dat mensen die niet alles klakkeloos aannemen zo negatief worden weggezet. Zo ga je iemand nooit vinden. Het is juist belangrijk eens buiten het boekje te denken volgens mij...

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:47

Nee inderdaad, belastinggeld kan beter naar allerlei andere onzin gaan dan naar Willeke of andere onopgeloste zaken. Als je er zelf mee te maken krijgt piep je wel anders, dan wil je iedere mogelijke tip aangrijpen.
Het is geen 'voorgevoel' meer als 3 Signihonden onafhankelijk van elkaar aangeslagen hebben en een grondradar afwijkingen aangeeft.

Ze is destijds in het pleeggezin geplaatst omdat grootouders /tante niet goed waren volgens jeugdzorg. Opa en oma kregen een uitkering en zouden volgens jeugdzorg /kinderbescherming haar financieel niet kunnen onderhouden. Is tot de rechter aan toe uitgespeeld maar opa en oma verloren die rechtszaak.
Laatst bijgewerkt door Myrthe3 op 13-11-18 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:58

Ze hebben niet op de juiste plek gezocht, kijk maar eens op de Facebook pagina van Jan Huzen of Ab Bruintjes. Als die honden aan slaan en de grondradar afwijkt, moet er toch wat liggen? Ze hadden dat op moeten graven, al was het maar ter geruststelling.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:35

Afbeelding

Rechtercirkel is waar de signi honden aansloegen en waar doorgewerkte grond te zien is. Of zuigen we dit ook uit onze duim volgens jullie?

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:44

Het gat is weer dicht en de kraan weg. De honden mochten er niet bij zijn omdat Signi een particuliere stichting is en het geen politiehonden zijn. Vind het ook jammer dat ze er niet bij mochten :(

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:09

:')
Mocht er een familielid van jou vermist worden dan hoop ik dat ze deze uitspraak lezen en niemand je verder helpt met mogelijke aanwijzingen.
Wat respectloos van je, bah. Als je je er misschien eens in wat zou verdiepen zou je lezen dat de tante van Willeke het juist ontzettend fijn vindt dat mensen out of the box meedenken. Zelf heeft ze ook vraagtekens bij de politie. In 2010 is er een fiets gevonden met sjaal en andere restjes stof. Hier is nooit verder onderzoek naar gedaan en de fiets is vernietigd.

Vergissen is menselijk, maar geef je fout dan toe.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:40

Rare reactie? Je bedoelt je eigen?
Je blijft doordrammen dat iedereen die buiten het boekje denkt achterlijk is of een stalker is.
Mensen niet meteen belachelijk maken als ze anders denken dan jou zou het wat gezelliger houden.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:07

Het niet gunnen dat er mensen meedenken over een 15 jarig meisje dat na 26 jaar nog steeds vermist is, is niet laag? En het suggereren dat deze mensen achterlijk en stalkers zijn is ook niet laag?
En ik heb niet gesuggereerd dat ik hoop dat een familielid vermist raakt. Wel even goed lezen graag...

Je mag er zelf niet graven, anders was dat al lang gebeurt. Ik heb het materiaal wel...

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:26

De grondradar en signi honden waren nieuw, daar heeft de politie niet voor gezorgd...

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 21:01

Wat tof dat jij toen gedoken hebt Germie! Weet jij toevallig waarom het meertje niet is drooggelegd? En zou je in zo'n venig meertje überhaupt iets kunnen terugvinden na 26 jaar?

Er worden mensen opgeroepen om mee te gaan helpen met de volgende actie. Ik ga zeker mee doen!

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 00:00

Tot Ab haar wel vindt, dan piept iedereen wel anders!

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 12:06

Nee, dit zijn gewoon mensen met de beste bedoelingen die Willeke terug willen vinden.

Er zijn inmiddels nieuwe grondradar beelden die erg hoopgevend zijn. Politie wil alleen niet graven, ze moeten eerst met meer 'bewijs' komen en daar waren ze mee bezig.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 12:42

Er is niet met een graafmachine gewerkt afgelopen dagen. En de huidige bewoners zijn familie van de pleegouders.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:25

Officieel gezien niet nee.
Maar ben blij dat niet iedereen de brave broeder wil uithangen en ze daardoor mogelijk gevonden wordt. Van de politie hoeft men op dit moment niks te verwachten, terwijl de beelden toch voor zich spreken.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 13:57

Jij bent toch nooit verdachte geweest in deze zaak, poes?

Het gaat om een beeld waar een rechthoekige verkleuring op is te zien met daarin een rood stuk. Rechthoek van 1.85 bij 85 cm.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:10

Daar zijn toch geen enkele aanwijzingen voor? Ze gaan niet zomaar wat in de rondte graven. Er is een zeer verstoord beeld gegeven op die plek en 3 signi honden zijn er aangeslagen. Prikstok verdween zo de grond in. Dus niet random een plek.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:16

Dit gaat om een andere, nieuwe plek. Niet de plek waar onlangs door de politie gegraven is.

Denkt aanwijzingen te hebben... Grondradar en honden liegen niet?

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:25

Signihonden zijn niet zomaar honden. Zoek maar eens op als je dat wil weten. Alleen de politie noemt het snuffelhondjes die niks toevoegen. Daar denk ik en anderen anders over.

Politie zal het beste voor hebben, daar twijfel ik niet aan. En ik denk ook niet dat ze bewust dingen achter houden. Maar alle regeltjes en wetjes voor dat er iets gebeuren kan, daar baalt men van... Men wil Willeke gewoon vinden. Er zitten inderdaad wel een paar mensen tussen die heel ver gaan (complotdenkers) en dat vind ik ook nergens op slaan, maar dat zijn slechts enkele mensen.

Dat er zo weinig aanwijzingen zijn komt omdat de politie er destijds vanuit ging dat ze zelf was weggelopen, en dus geen bewijzen heeft verzameld of verder onderzoek heeft gedaan...

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 15:59

Zeker, en de politie heeft nooit last van tunnelvisie? :')
Jouw mening is duidelijk, ik vind het in ieder geval hartverwarmend dat er wél mensen de wil hebben haar te vinden. Want dat is het enige wat men wil...

Wbt de signi honden, de politie heeft die zo benoemd in een bericht aan Ab en Jan.

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:30

Wauw wat een aannames. Ken je ze persoonlijk?

Myrthe3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 16:41

Karl66 schreef:
Myrthe3 schreef:
Wauw wat een aannames. Ken je ze persoonlijk?

Nee en dat is in dit geval misschien wel een voordeel. Als je van een afstandje kijkt hoe deze mensen zich gedragen, dan laten ze het door mij geschetste beeld zien.

Wel fijn dat je zo overtuigd bent van je gelijk, het is bijna alsof je er voor gestudeerd hebt. Ik ben heel benieuwd wat 2019 brengt en of dit uiteindelijk opgelost gaat worden, zodat ze een laatste rustplaats kan krijgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie