Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Happinez

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:59

ik volg het ook , het is niet zover weg van hier en blijf het een bizarre verdwijning vinden.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 18:47

Vjestagirl schreef:
Ik vind het vooral raar dat mensen geen vertrouwen hebben in de politie. Die lui die staan daar, met een graafmachine, toch ook niet voor de lol? Die hebben mensen bij die gestudeerd hebben voor dit soort dingen, die willen ook de waarheid weten.
Om dan zonder enige relevante kennis van zaken te gaan roepen dat ze hun werk niet goed genoeg gedaan hebben, vind ik best wel jammer.

Als je denkt dat het anders moet: huur een graafmachine en ga er zelf nog een keertje graven. Maar laat de hardwerkende mensen die hun uiterste best doen om deze meid te vinden er buiten.

En om iemand te gunnen dat er een familielid vermist raakt omdat ze het niet met je eens zijn vind ik wel heel erg laag...

Leuk bedacht, maar het is privé terrein dus dat mag niet zomaar.
Daarnaast hadden ze dat ook in de planning , tot de politie besloot het zelf te willen doen.

De politie hoef je ook niet altijd te vertrouwen, die hebben in het verleden in ( moord) zaken ook wel eens een tunnelvisie gehad in hun werkwijze. Soms kan er door een ander nieuw licht op een zaak geworpen worden.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 01:18

Vjestagirl schreef:
Maar jullie werpen geen nieuw licht op de zaak, er is nog niemand gekomen met iets nieuws. Er is alleen maar gezegd dat de politie hun werk niet goed genoeg doet.

Ik heb überhaupt geen eerdere uitspraken gedaan.
dus heb ook niet gezegd dat de politie zijn werk niet goed doet.

Ik zeg wel dat je ook de politie niet klakkeloos hoeft te vertrouwen omdat het politie is.
Ook dat zijn mensen die fouten kunnen maken of een tunnelvisie kunnen ontwikkelen.
Dat zeg ik.

Ik ben het wel met jullie eens dat sommige hier ( en op fb ) wel doorslaan in hun beschuldigingen aan bepaalde adressen en theorieën die soms bedacht worden.
Er zijn grenzen.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:09

Dat weet ik niet, toevallig heb ik hem pas persoonlijk gesproken ( ging om wat anders maar het verhaal kwam erop ) en toen vertelde hij een paar dingen dat ik bij mezelf dacht ja daar heb je wel een punt.

Je leest in de media natuurlijk maar een fractie van wat er echt gebeurd en iedereen heeft daar een mening over.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:40

Cayenne schreef:
Happinez, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor dingen dat zijn? Misschien verandert dat ook onze kijk op zijn verhaal.

Ik denk niet dat dat aan mij is om hier te delen, ik ben geen pers.

ik geef alleen aan dat het mijn kijk wel veranderd heeft en je dus eigenlijk geen oordeel kan vellen op wat persberichten.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:21

als het jou nichtje , broertje, zusje, of dergelijke zou zijn zou je het ook fijn vinden dat mensen je helpen en de zaak niet in de vergetelheid laten komen.
Want dat is wat er anders gebeurt ben ik bang.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:52

Karl66 , deze zaak klopt gewoon simpelweg niet , en zoiets mag niet in een doofpot komen.
Als de politie zeg case closed dan is en blijft het sowieso altijd een mysterie.
Dan zie ik liever mensen die willen blijven vechten voor de duidelijkheid.

Happinez

Re: Opnieuw zoeken naar Willeke Dost

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:23

en ook die zaak van Nicky verstappen bleef in de media komen.
ieder geval hoorde je daar eens in de zoveel tijd nog weer wat over.

Daarnaast hoor je mij nergens zeggen dat ik dingen als zomaar gaan illegaal gaan graven goedkeur.
Nee ik denk inderdaad dat je daar niets mee opschiet.
Maar ik denk wel dat het goed is dat mensen zich hard willen maken voor een zaak en het niet laten rusten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie