Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Sammie

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:49

Dat lijkt mij een ieder voor zich kwestie.

- Offline -

Nayomie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:16

Morgen alweer een jaar geleden -O-

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:18

Ja echt heel bizar, nog steeds niet goed te beseffen..
Wij houden morgen een herdenkingsdienst op school, met een minuut stilte erin

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[EJL-ITP] Gouden zonnestraaltje Isha een jaar lang ITP
[ITP] Golden Champagne Isha in de Surae

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:24

Ik heb ook al een poos niet meer gereageerd. Op een gegeven moment kon Ik mijn gedachten niet meer stilzetten.

Gisteren heb ik een programma gezien op SBS6. Heftig hoor. En morgen is het alweer een jaar geleden. Wat gaat de tijd dan verschrikkelijk snel.

Er moeten nog twee mensen geïdentificeerd worden. Ik vind het erg knap dat de andere mensen terecht zijn in zo'n 'korte' tijd. Nederland heeft goed zijn best gedaan!

Nayomie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:31

Ondertussen kan ik mij écht niet buigen over sommige uitspraken en verwijten van bepaalde bedrijven en mensen over de ramp. Ik spreek overigens niet over uitspraken uit dit topic, sowieso niet over uitspraken op bokt in het algemeen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 07:33

Weten jullie welke religie dat was met die tafel met eten voor die 2 slachtoffers.
Vandaag al een jaar geleden van die verschrikkelijke dag. En nog steeds 2 mensen niet geïdentificeerd

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:27

Lijkt me vreselijk... als van jouw familielid niks wordt gevonden...

Dat filmpje van die rebellen wat nu online staan... ik wordt er misselijk van. Dat gegraai tussen de spullen... vreselijk.

11-01-2016 Dus ik hou je gevangen in zeeën van tijd, waar seconden een leven lang duren.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:56

Bij ons in de straat de vlaggen half stok -O-
Een jaar alweer.....
(en van de laatste 2 slachtoffers, was 1 bij ons uit het dorp en zij is vorige week vrijdag begraven!)

En als je dan van de week op het nieuws hoort dat er nog steeds vliegtuigen over oorlogsgebieden, waarvan ook bekend is dat met raketten wordt geschoten, vliegen :oo De communicatie schijnt nog steeds heel moeilijk te zijn :(

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 10:35

purny schreef:
Weten jullie welke religie dat was met die tafel met eten voor die 2 slachtoffers.
Vandaag al een jaar geleden van die verschrikkelijke dag. En nog steeds 2 mensen niet geïdentificeerd

Islamitisch gemixt met de indonesische cultuur.

Mensen hebben liever een comfortabele illusie dan een confronterende waarheid.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:01

Kentaro, dus nog 1 persoon niet geïdentificeerd of begrijp ik je verkeerd?

-The outsider for life-

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:07

Of een lege kist begraven?

Een jaar alweer, en nog steeds je geliefde niet thuis

Ssstt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:11

LadyMadonna schreef:
Kentaro, dus nog 1 persoon niet geïdentificeerd of begrijp ik je verkeerd?

:j Klopt inderdaad.

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:15

Wat "goed"!
Nu hopen dat de laatste persoon ook nog geïdentificeerd wordt...

-The outsider for life-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:29

Zeker weten!! Ook hadden ze nog resten van haar vriend (welke al een paar maanden terug begraven is) gevonden en die zijn vorige week bijgeplaatst in zijn graf.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:46

Maar de officiële instanties hebben het nog steeds over 2 mensen die niet geïdentificeerd zijn! Hoe zit dat dan?

Ik vind het trouwens walgelijk dat zowel de Oekraïne als de rebellen de herdenkingen aangrijpen om wederom elkaar de beschuldigende vinger toe te wijzen. Daar lijken herdenkingen, die bedoelt zijn om de slachtoffers te herdenken, nou niet echt de plek voor.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:18

My friends are big, furry, and weigh 500 KGs! (and they have hooves!)

(_) (_) (_) (_)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:25

Hmm, zo raar vind ik het artikel niet eigenlijk. Maar ik weet ook dat mijn visie hier niet gewaardeerd wordt, dus laat ik het hier verder bij.

-The outsider for life-

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:28

En het ks alweer een jaar geleden..... Zag het topic tussen m'n eigen berichten staan dus dacht neem weer even een kijkje.

A drop of ink may make a million think

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:40

Een jaar geleden alweer, het blijft ergens een gebeurtenis is die niet te begrijpen is..

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:51

Een jaar geleden alweer... wat gaat de tijd toch snel.
Woensdag op sbs6 die docu gezien over de MH17, blijft gewoon ontzettend aangrijpend.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:26

LadyMadonna schreef:
Hmm, zo raar vind ik het artikel niet eigenlijk. Maar ik weet ook dat mijn visie hier niet gewaardeerd wordt, dus laat ik het hier verder bij.

Ik zal over de schrijfwijze maar niks zeggen en over het dikke duimenzuigwerk ook niet, maar zij durven werkelijk te beweren dat (onze) overheid in opdracht van bankiers een oorlog moeten uitlokken met Rusland.. Yeah right… Die lui achter die site kunnen beter films gaan schrijven. Zelfs in Hollywood kunnen ze dit soort flauwekul niet eens verzinnen.

Dat beide partijen naar elkaar wijzen is logisch. Rusland wil heel graag de schuldige niet zijn en Oekraïne wel en andersom ook en dat bepaald nieuws heel toevallig op bepaalde dagen naar buiten wordt gebracht om het te verhullen onder ‘ander’ groot nieuws.. Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat Nederland/ land x en y er akkoord mee gaat om 298 mensen uit de lucht te schieten om een oorlog met Rusland te ontketenen. Kom op zeg.. Daar nemen ze dan wel erg lang de tijd voor. Dan leg je gewoon een rapport op tafel met drie weken en zorg je juist voor waterdicht ‘bewijsmateriaal’ zodat het vingertje die kant opwijst. Dan ga je niet langs de navo met een speciaal tribunaal, dan ga je niet maanden lang debatten of je wel of niet naar die locatie mag en een jaar lang onderzoek doen om alsnog te zeggen ja we weten het niet, maar we denken zus en zo.. Als we het zeker weten willen we een tribunaal.

Krokodillentranen.. die krijg ik van dit soort slecht onderbouwde bevooroordeelde slappe hap.

- Offline -

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:45

Sammie schreef:
LadyMadonna schreef:

Ik zal over de schrijfwijze maar niks zeggen en over het dikke duimenzuigwerk ook niet, maar zij durven werkelijk te beweren dat (onze) overheid in opdracht van bankiers een oorlog moeten uitlokken met Rusland.. Yeah right… Die lui achter die site kunnen beter films gaan schrijven. Zelfs in Hollywood kunnen ze dit soort flauwekul niet eens verzinnen.

Dat beide partijen naar elkaar wijzen is logisch. Rusland wil heel graag de schuldige niet zijn en Oekraïne wel en andersom ook en dat bepaald nieuws heel toevallig op bepaalde dagen naar buiten wordt gebracht om het te verhullen onder ‘ander’ groot nieuws.. Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat Nederland/ land x en y er akkoord mee gaat om 298 mensen uit de lucht te schieten om een oorlog met Rusland te ontketenen. Kom op zeg.. Daar nemen ze dan wel erg lang de tijd voor. Dan leg je gewoon een rapport op tafel met drie weken en zorg je juist voor waterdicht ‘bewijsmateriaal’ zodat het vingertje die kant opwijst. Dan ga je niet langs de navo met een speciaal tribunaal, dan ga je niet maanden lang debatten of je wel of niet naar die locatie mag en een jaar lang onderzoek doen om alsnog te zeggen ja we weten het niet, maar we denken zus en zo.. Als we het zeker weten willen we een tribunaal.

Krokodillentranen.. die krijg ik van dit soort slecht onderbouwde bevooroordeelde slappe hap.

Ik zou zeggen het is Rusland EN Oekraïne. Ze hadden allebei oorlog tegen elkaar. Als dat niet was geweest, was MH17 ook niet neergestort door een raket. Ik vind het ook diep triest dat er nu nog gewoon ruzie over is. Ja natuurlijk het is erg maar kom op, het is gebeurt, het is een jaar geleden, maakt het dan zo veel uit wie het heeft gedaan? Ik vind beide landen schuldig

Smile though your heart is aching

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:07

SAKKIA schreef:
Maar de officiële instanties hebben het nog steeds over 2 mensen die niet geïdentificeerd zijn! Hoe zit dat dan?

Klopt en dat is ook zo.
Er zijn 2 mensen niet geïdentificeerd (ga geen namen neer zetten), maar 1 jongen en 1 man (waarvan zijn broer in het MH17 comité zit/zat), zijn dochters waren gister bij de docu van NPO1.

/3 Happy B+13 ' L1+4

http://www.creatieffoto.nl

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 19:18

Voor die meiden heb ik echt bewondering. Hoe die erover spraken enzo. Ik vond het alleen niet zo netjes dat de twee nabestaanden werden verwisseld met namen op het nieuws vandaag

Kerstmuts
F10+2
Onderlinge B+3 [o]
Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 09:38

My friends are big, furry, and weigh 500 KGs! (and they have hooves!)

(_) (_) (_) (_)